TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2013-04-16 - McDonalds inwestuje w uśmiech

Przybywa niezadowolonych klientów sieciówek restauracji McDonald`s. Zarząd zapowiada walkę z dobrymi manierami obsługi, która zdaniem stałych bywalców lokali powinna być bardziej przyjazna i co ważne szybciej pracować.

reklama


Jak podaje Wall Street Journal już co piąty Amerykanin kupujący w tej sieci fast food jest niezadowolony z obsługi. Powodem niezadowolenia jest niegrzeczny i nieprofesjonalny personel. Wciągu ostatnich sześciu miesięcy liczba skarg na powolną i nieuprzejmą obsługę znacząco wzrosła.

Kierownictwo McDonald`s zdaje sobie sprawę, że walka z dobrymi manierami obsługi w lokalach należących do niezależnych operatorów będzie trudna. Jednak to właśnie 90 proc. obiektów sieci jest w rękach właśnie prywatnych przedsiębiorców. Wzrostu negatywnych komentarzy i skarg należy dopatrywać się w łatwiejszym dostępie klientów do internetu. Ponadto adresy e-mail drukowane są na każdym opakowaniu, co ułatwia klientom kierowanie i zamieszczanie konkretnej skargi

McDonald`s prowadzi wewnętrzne badania satysfakcji swoich klientów w internecie.

Pracownicy sieci za główne przyczyny frustracji, która ich zdaniem występuje po obu stronach lady - szczególnie w godzinach szczytu, podają: tłumy chętnych i niewystarczająca liczbę pracowników.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com