TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2014-02-06 - Sieć restauracji planuje ekspansję

Marka Subway obecnie posiada 86 działających punktów sprzedaży na terenie całego kraju. Ponad to firma planuje rozszerzenie swojej oferty i otwarcie kolejnych lokali. Dzięki takim działaniom chce umocnić swoją pozycje na rynku.

reklama


Przez ostatnie trzy lata liczba restauracji rozpoczynających działalność utrzymywała się na stałym poziomie - franczyzobiorcy otwierali około 20 nowych lokali rocznie. Przedstawiciele Subway'a oceniają, że ponad 40% licencjobiorców to multifranczyzobiorcy, którzy prowadzą więcej niż jedną restaurację. Z doświadczenia firmy w innych krajach wynika, że liczba otwarć wzrasta wraz z rozwojem rynku i tego też marka spodziewa się w nadchodzących latach.

Podobnie jak w zeszłym roku marka chce rozwinąć swoją sieć w centrach handlowych i przy głównych ulicach miast. Ponad to firma chce otworzyć swoje lokale przy dworcach kolejowych oraz na stacjach benzynowych. Nowym rozwiązaniem stopniowo wprowadzanym przez siec jest Subway Cafe.

Według danych stopniowo wzrasta liczba klientów restauracji. Zarząd firmy wychodzi temu na przeciw i otwiera nowe lokale oraz rozszerza swoje menu. Aktualnie w punktach sprzedaży Subway można kupić nie tylko kanapki ale również sałatki, pieczywo cukiernicze czy napoje. Marka systematycznie testuje i wprowadza na rynek kolejne produkty oraz dodatki.

Jednak pomimo rozwoju sieci i większej ilości pozycji w menu, kanapki pozostają niezmiennie głównym produktem sprzedawanym w restauracjach.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com