TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2013-07-17 - Pionierska usługa Iberii

Iberia uruchamia serwis MyBagTab dla swoich klientów. Dzięki nowej usłudze, dostępnej w serwisie, pasażerowie będą mogli pobierać dane o bagażu i drukować własne wywieszki bagażowe.

reklama


Przewoźnik udostępnia usługę MyBagTab na swojej stronie internetowej. Po wprowadzeniu odpowiednich danych, pasażer sam może wydrukować wywieszkę bagażową.

Nowa usługa na razie dostępna jest tylko na krajowych rejsach point-to-point Iberii, Iberii Express oraz Air Nostrum.

Wkrótce działalność serwisu MyBagTab ma zostać rozszerzona na oferowane przez hiszpańskich przewoźników rejsy europejskie i dalekiego zasięgu.

Korzystanie z usługi, która przez ostatnie miesiące była testowana w Madrycie, Maladze, Palma de Majorca, Barcelonie i Alicante, może znacznie skrócić czas odprawy na lotniskach.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com