TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2011-02-21 - LogosTour przeszedł metamorfozę

LogosTour zmienił się nie tylko pod względem oferty, ale również wyglądu salonów sprzedaży, które - pomalowane w naturalnych kolorach, wypełnione kolonialnymi meblami i rękodziełami z dalekich krajów mają komponować się odpowiednio z nowym, ekskluzywnym produktem "Podróże dla konesera". W ramach oferty będzie można odwiedzić m.in. Nowy Jork, w którym Broadway, Metropolitan Opera i Lincoln Center staną się głównymi punktami podróży.

reklama


Zmiany dotknęły również trzygwiazdkowy hotel Logos w Krakowie. Obiekt ma nowy wystrój, menu i… szefa kuchni. Klientów zaskoczą nowe pakiety, m.in. "Romantyczny weekend dla dwojga", "Sylwestrowa noc" czy "Dla rodzin z dziećmi".



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com