TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2013-08-14 - Który system rezerwacyjny jest lepszy?

Serwis BiletyAutokarowe.pl oferuje sprzedaż biletyów dwóch systemach EuroTicket i Voyager. Poniżej przedstawiamy najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi serwisu dotyczące tych dwóch systemów rezerwacyjnych.

reklama


Czym są systemy EuroTicket i Voyager?

To niezależne od siebie bazy ofert przewoźników autokarowych, łącznie tworzące pełną internetową ofertę przejazdów między Polską a resztą Europy. Choć wiele linii znajdziesz w obu systemach, istnieją przewoźnicy korzystający tylko z jednego z nich. Właśnie dlatego umożliwiamy Ci sprawdzenie zarówno Voyagera, jak EuroTicketu - dzięki temu możesz porównać wszystkie kursy dostępne na wybranej trasie. Nie przegapisz żadnej okazji!

Który system jest lepszy?

Korzystanie z obu systemów jest równie proste: sprawdzasz kursy, wybierasz jeden z nich, przechodzisz do formularza rezerwacji, a następnie płacisz przelewem online lub kartą. Różnice są kosmetyczne. A zatem który system jest lepszy? Ten, w którym znajdziesz ofertę lepiej odpowiadającą Twoim oczekiwaniom.

O ile wyższe są ceny biletów online w porównaniu do biletów kupowanych w biurze przewoźnika czy na dworcu?

O dokładnie 0 zł. Nie doliczamy żadnych prowizji - masz gwarancję najniższej ceny, a na dodatek oszczędzasz czas, ponieważ kupujesz bilety nie ruszając się z miejsca.

Wczoraj cena mojego kursu była niższa niż dzisiaj!

Możliwe, ponieważ ceny są aktualne tylko w chwili ich sprawdzenia. Im bliższy jest dzień wyjazdu oraz im mniej zostało biletów na dany kurs, tym więcej zapłacisz za przejazd. Taka jest polityka przewoźników - i dlatego zawsze zachęcamy do organizowania wyjazdów z wyprzedzeniem. Dzięki temu zapłacisz mniej i będziesz mieć pewność, że nie zabraknie dla Ciebie wolnych miejsc.

Czy mogę zamówić bilety autokarowe online i zapłacić za nie w autokarze?

Niestety nie - z dwóch powodów. Po pierwsze: system rezerwacji jest scalony z systemem płatności, a zatem jeśli nie zapłacisz, rezerwacja nie zostanie potwierdzona. Po drugie: przewoźnicy nie oferują rezerwacji z płatnością w autokarze, ponieważ opłata stanowi dla nich zabezpieczenie. Mogłoby się zdarzyć, że ktoś zarezerwuje 15 biletów, a następnie nie pojawi się na przystanku - autokar musiałby wyjechać w połowie pusty, a przewoźnik byłby stratny. Dzięki opłacie z góry przewoźnik wie, że naprawdę chcesz udać się w podróż.






Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com