TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2012-03-28 - Słodki Sekret Hoteli Mercure

Hotele Mercure w Polsce uruchamiają wiosenną kampanię promocyjną pod hasłem Słodki Sekret Hoteli Mercure.

reklama


Akcja będzie prowadzona we wszystkich hotelach w naszym kraju (w Gdańsku, Wrocławiu, Opolu, Mrągowie, Warszawie, Lublinie, Jeleniej Górze, Poznaniu, Toruniu, Częstochowie, Karpaczu, Zakopanem).

Warunkiem skorzystania z promocji jest rezerwacja dwóch noclegów ze śniadaniami i dostępem do internetu w okresie 2 kwiecień - 31 maj. Wtedy gość otrzyma 40% zniżkę za pobyt. Ponadto na gości będą czekać czekoladowe łakocie - bombonierki z ręcznie wyrabianymi czekoladowymi pralinami.

W ramach akcji Słodki Sekret Hoteli Mercure hotelowe restauracje i bary wprowadzą specjalne czekoladowe menu m.in. aromatyczną kawę podawaną z trzema pralinami o ciekawych nazwach: Frywolna pomarańcza z nutką pieprzu, Cynamonowe usta oraz Mercure z malinowym nadzieniem i dodatkiem chili. Słodkości przygotują cukiernicy manufaktury Chocoffee.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com