TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2013-06-25 - Znana marka hotelowa zniknie z rynku

Grupa hotelowa Accor ujednolica nazwy wszystkich hoteli w Polsce. Ostatnie obiekty działające pod szyldem Orbis dostaną nazwę zgodną z wytycznymi francuskiej grupy Accor.

reklama


Decyzja grupy podyktowana jest przede wszystkich sytuacją rynkową - większość klientów sieci to goście z zza granicy, a Orbis jest jedynie lokalną marką - mówi Ireneusz Węgłowski, prezes Orbisu.

Ostatnie cztery hotele działające pod marką Orbisu maja zniknąć z rynku w ciągu najbliższych 2-3 lat. Zmiana nazwy nie wyklucza dalszych inwestycji w obiekty. Jak podała spółka w najnowszym komunikacie, do końca 2014 roku chce przeznaczyć 100 mln złotych na modernizację kluczowych placówek.

Z kolei Orbis zostanie jako nazwa spółki giełdowej zarządzającej siecią.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com