TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2013-07-24 - Tramwaj coffeheaven wyrusza na ulice

"Chodź się schłodź" - takie hasło przyświeca letniej kampanii coffeeheaven i COSTA by coffeeheaven. Druga odsłona wakacyjnych nowości w menu obu kawiarni rozpoczęła się w lipcu br.

reklama


Nowe kategorie produktowe w menu to odpowiedź spółki na zapotrzebowanie Klientów coffeeheaven i COSTA by coffeeheaven.

Głównym bohaterem kampanii są debiutujące desery lodowe Nice Ice, które już w kilka dni po jej starcie zdobyły popularność. Nice Ice występują w trzech wariantach smakowych: truskawki i mango, biszkopta i espresso oraz czekolady z prażonymi w karmelu migdałami.

Deserom towarzyszą kokosowo-ananasowe napoje Tropicana Froothie (coffeeheaven)/Tropicana Cooler (COSTA by coffeeheaven). Dodatkowo w menu znajduje się Iced Tea - świeżo parzone herbaty mrożone o smaku malinowym, brzoskwiniowym i cytrynowym.

Z racji debiutu nowej kategorii, CHI Polska zdecydowało się na działania niestandardowe.

Nietuzinkowym pomysłem promującym nowe produkty z kampanii Summer jest mobilna kawiarnia - czyli poruszający się po warszawskich ulicach tramwaj. Oryginalnie zaadaptowany z zewnątrz i wewnątrz Konstal 102N kursuje w lipcowe weekendy tam, gdzie nasilenie ruchu w Warszawie jest największe: od Starówki, przez Centrum, po Pragę czy Saską Kępę.

Akcja skierowana jest do każdego niezależnie od wieku. W każdej chwili można przyłączyć się do przejażdżki i w dowolnym momencie opuścić tramwaj. Wewnątrz można zobaczyć żywe kolory, palmy, wygodne siedziska, a nawet znany z kawiarni coffeeheaven fotel uszatek. Co najważniejsze, na pasażerów czeka degustacja wszystkich trzech rodzajów deserów lodowych Nice Ice oraz Iced Tea.

Wokół odsłony drugiego etapu letniej kampanii zaplanowano szereg aktywności marketingowych, m.in. dedykowane materiały POS, na których znalazły się wizualizacje nowych pozycji z menu, działania konkursowe i animacje w social media, akcje samplingowe połączone z dystrybucją kart na stempelki oraz tematyczne advertoriale w prasie.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com