TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2014-10-20 - Zdrojowa Hotels stawia na ekologię

Sieć Zdrojowa Hotels odświeża komunikację zachęcającą gości do ekologicznych postaw, tym samym rozwijając strategię Zdrojowa Eco Friendly.

reklama


Otwarcie w czerwcu 2014 Diune Hotel & Resort w Kołobrzegu i Boulevard Ustronie Morskie było dobrą okazją do wprowadzenia we wszystkich sześciu obiektach koncepcji Jesteśmy Eco. Inicjatywa ma na celu zaangażowanie gości w odpowiedzialne korzystanie z zasobów naturalnych. Zdrojowa Hotels przykłada wagę do ochrony środowiska i wiele rozwiązań pro-ekologicznych zastosowano w hotelach, ale nigdy przekaz nie był tak czytelny.

Wszystkie hotele teraz w identyczny sposób zachęcają swoich gości do dbania o środowisko, materiały różnią się jedynie kolorystyką i elementami grafiki. W każdym pokoju na łóżku znajduje się informacja o wymianie pościeli, a w łazience o wymianie ręczników na życzenie. Przynosi to wymiernie oszczędności wody potrzebnej do prania, zmniejsza zużycie środków piorących i emisję CO2.

Zdrojowa Invest buduje hotele w polskich kurortach, często o statusie uzdrowiska. Wybierając takie lokalizacje należy w strategię harmonijnie wpleść działania zmierzające do zminimalizowania negatywnego wpływu na środowisko. Zrównoważone podejście do zasobów naturalnych całej grupy wyraża program Zdrojowa Eco Friendly, którego filarem jest koncept Jesteśmy Eco skierowany do gości hoteli.

Rozwiązania pro-ekologiczne wpływają nie tylko na pozytywne postrzeganie wizerunku hoteli, ale również przynoszą wymiernie korzyści, np. w kołobrzeskim Marine Hotel dzięki zastosowaniu rekuperacji (system działający w oparciu o technologię pomp z odzyskiem ciepła, wykorzystywanych zarówno do chłodzenia jak i ogrzewania) można osiągnąć oszczędność rzędu 300 MWh - stanowi to równowartość rocznego zapotrzebowania na energię 150 przeciętnych gospodarstw domowych w Polsce.

"Jesteśmy ECO bardzo podoba się naszym gościom, którzy często podkreślają jak ważne jest dbanie o środowisko naturalne i chętnie się angażują. Od czerwca zauważyliśmy znaczne zmniejszenie zużycia bielizny hotelowej, a do przekłada się nie tylko na obniżenie kosztów prania, ale również na skrócenie czasu sprzątania pokoju. Pozytywny efekt przerósł nasze oczekiwania." - skomentowała sukces programu Kinga Łata, Dyrektor Marine Hotel & Ultra Marine.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com