TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2014-08-05 - Novotel wprowadza nowe usługi

Nowe technologie przyczyniają się do zmiany sposobów spędzania czasu w hotelu, podróże stają się coraz bardziej "cyfrowe", a goście dążą do nieprzerwanej interakcji.

reklama


Marka Novotel wprowadziła multimedialny stolik Play, który stworzyli eksperci z firm Microsoft, Humelab i After-Mouse. Zostały na nim zainstalowane aplikacje usprawniające korzystanie z funkcji i usług hotelu a także gry, które są dodatkową atrakcją dla gości. Od końca czerwca br. jest on dostępny w lobby 12 pilotażowych hoteli na całym świecie, między innymi w: Mediolanie, Brukseli, Londynie, Paryżu, Sydney, Casablance, Dubaju i Rio.

Usługa daje szerokie możliwości rozrywki. Novotel rozważa wprowadzić ją w całej sieci do 2015 r. Dodatkowo marka podjęła decyzję o zainstalowaniu konsoli do gier XBOX 360 w wydzielonych miejscach dostępnych dla wszystkich gości. Aktualnie z usługi tej można korzystać w 325 hotelach na świecie, zaś w 155 obiektach jest możliwość bezpłatnego korzystania z urządzenia Kinect.

Już na etapie dokonywania rezerwacji, Novotel oferuje środowisko z systemami łączności. Marka wdraża cyfrowy program do spersonalizowanego witania gości. Ta nowa, prosta i intuicyjna usługa szybkiego meldowania się w hotelu, daje klientom możliwość dokonania formalności meldunkowych przez Internet, jeszcze przed przybyciem do hotelu i zapewnia bardziej spersonalizowane powitanie. Ponadto, przekłada się ona na znaczną oszczędność czasu. Do końca roku usługa ta będzie dostępna w około 250 hotelach Novotel.

Wi-Fi stało się czynnikiem determinującym wybór hotelu. Novotel dostosował się do tego wymogu i oferuje bezpłatne Wi-Fi we wszystkich swoich hotelach. Usługa ta objęła 100% obiektów należących do sieci we Francji, czyli 110 hoteli, oraz 85% hoteli międzynarodowych. Celem jest wyposażenie całej światowej sieci do 2015 r.

Rok temu marka Novotel wprowadziła Virtual Concierge. Goście mogą z niego korzystać do przeglądania informacji na temat interesujących miejsc w pobliżu hotelu (restauracje, muzea, etc.) sprawdzić prognozę pogody, godziny lotów czy skorzystać z wielu innych usług, w tym wysłać wirtualną pocztówkę. Virtual Concierge to duży dotykowy ekran stojący obecnie w lobby ponad 250 hoteli Novotel na świecie. Wedle badań przeprowadzonych przez markę Novotel hotelowi goście korzystają z niego, by znaleźć informacje o wydarzeniach w pobliżu hotelu (36%), obliczyć trasę w dane miejsce (20%) lub sprawdzić prognozę pogody (17%). Jednak największym powodzeniem cieszy się wysyłanie cyfrowych kartek. Miesięcznie, za pośrednictwem Virtual Concierge wysyłanych jest ich ponad 300 000.

Od września zeszłego roku dostępna jest także aplikacja Novotel Virtual Concierge Mobile App dla smartfonów z systemem Android i IOS.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com