TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2012-04-04 - Nowość dla turystów: Paszport Mazowsza Zachodniego

Zniżki do muzeów, obiektów noclegowych, term, restauracji, klubów fitness czy stadnin koni. Oferta poszczególnych atrakcji turystycznych, fotografie, mapy. A do tego wystarczy jeszcze własne zdjęcie, podpis... i staniemy się pełnoprawnym właścicielem Paszportu Mazowsza Zachodniego, który Lokalna Organizacja Turystyczna Mazowsza Zachodniego planuje wydać już tego sezonu.

reklama


Paszport Mazowsza Zachodniego to I edycja programu związanego z wprowadzeniem systemu zniżek oraz rabatów dla odwiedzających określone atrakcje i obiekty turystyczne działające na obszarze Mazowsza Zachodniego. Aż 20 000 książeczek imitujących prawdziwy paszport będzie motywowało potencjalnych turystów przyjeżdżających w region do systematycznego odwiedzania promowanych obiektów, co ostatecznie wpłynie na wzrost zainteresowania ich ofertą, a tym samym na wzrost przychodów z działalności poszczególnych podmiotów i instytucji.

- Ten niecodzienny system promocji pozyskiwania klientów znakomicie sprawdza się od wielu lat w innych państwach - mówi Jacek Czubak, Prezes LOT MZ.

Podręczny format A6, zaznaczenie wszystkich obiektów na mapie, ich dokładny opis (nazwa, logo, opis oferty, kontakt, zdjęcia) oraz rabaty sprawią, że paszport z całą pewnością znajdzie duże zainteresowanie wśród turystów i mieszkańców, a co za tym idzie - ożywi ruch turystyczny.
Każdy uczestnik, który chciałby korzystać ze zniżek zawartych w paszporcie, będzie mógł kupić go w jednym z promowanych w nim obiektów w cenie 5 PLN za egzemplarz. Ten sposób dystrybucji pozwoli na stworzenie silnej sieci partnerskiej - reklamowania siebie nawzajem poprzez szeroką dostępność paszportów w punktach najczęściej odwiedzanych przez turystów i mieszkańców (punkty informacji turystycznej, kluby fitness, obiekty noclegowe, gastronomiczne, rekreacyjne i kulturalne).

Paszport Mazowsza Zachodniego nie jest jednorazowym projektem. Kolejnym krokiem LOT MZ będzie promocja atrakcji i obiektów turystycznych poprzez stworzenie systemu tzw. "pajączka" (małe promocyjne karteczki rozwieszane na specjalnie przygotowanych wieloramiennych stojakach rozmieszczonych we wszystkich punktach partnerskich) oraz systemu kart lojalnościowych oferujących w określonych miejscach stałe zniżki dla ich posiadaczy.

W związku z trwającymi pracami organizacyjnymi LOT MZ poszukuje Partnerów oraz Sponsorów projektu, którzy wsparliby realizację zadania.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com