TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Początek wyczekiwanych wakacji zaowocował zwykłym zwiększeniem ilości skarg na usługi turystyczne. Co najbardziej drażni klientów?
reklama
Turyści skarżą się m.in. na zmiany godzin wylotu, podwyższanie ceny przed wyjazdem, a także zmianę miejsca noclegowego po dotarciu na miejsce. Negatywne uwagi dotyczą również przygotowania merytorycznego przewodników.
Nowością w mediach jest jednak doradzanie turystom, aby w razie chęci reklamacji wnioskowali o konkretną, ale i realną rekompensatę., gdyż reklamacja z horrendalną kwotą rzekomego odszkodowania nie będzie traktowana poważnie i zapewne zostanie zignorowana/odrzucona. Nie wskazano tu wprawdzie wprost tabeli frankfurckiej, ale często pojawiają się odwołania do procentowo "wycenionych" wad imprezy.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami