TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2013-04-04 - Zaprojektuj logo i wygraj 7 tysięcy

Nowe logo wrocławskiego lotniska w ciągu kilku kolejnych lat zobaczą miliony osób z całej Europy, a nawet świata. Jego autor zyska uznanie i rozgłos, ale i 7 tysięcy złotych nagrody finansowej. Właśnie rusza otwarty konkurs na nowy znak graficzny Portu Lotniczego Wrocław.

reklama


Wrocławskie lotnisko w ciągu roku jest w stanie obsłużyć nawet 4 miliony pasażerów, a pod dalszej rozbudowie aż 7 milionów. Od ponad roku dysponuje nowym terminalem pasażerskim. Obiekt cechuje się niebanalnymi szczegółami architektonicznymi - jego ozdobę stanowi charakterystyczny falisty dach, przypominający wprawione w ruch klawisze fortepianu. . Celem konkursu, który właśnie rusza jest wyłonienie nowego logo Portu Lotniczego we Wrocławiu, najtrafniej komunikującego jego zmodernizowany wizerunek. Ważne, aby projekt był unikatowy, prosty i uniwersalny, a przy tym czytelny dla odbiorców obcojęzycznych.

"Nasze nowe logo powinno być nowoczesne, niestandardowe i charakteryzować się najwyższą jakością wykonania - zupełnie nowy terminal" - mówi Monika Półtorzycka-Jon, manager ds. marketingu i PR w Porcie lotniczym Wrocław."Musi sygnalizować, jak ogromne zmiany zaszły wraz jego uruchomieniem. Pokazywać potencjał i możliwości, które stwarza dla Wrocławia i regionu" - dodaje.

Konkurs ma charakter otwarty. Adresowany jest do wszystkich, w szczególności do osób zawodowo lub amatorsko zajmujących się działalnością plastyczną ukierunkowaną na cele marketingowe. Zgłoszenia, przyjmowane są do 8 maja br. Oceną prac zajmie się powołana do tego celu komisja konkursowa, w skład której oprócz przedstawicieli portu wchodzą też eksperci od grafiki użytkowej. Patronat nad konkursem objęło Stowarzyszenie Design it Poland."Idealny logotyp powinien być nowoczesny, ale niepodatny na chwilowe mody i tendencje. Zwycięski projekt może i winien stać się godną wizytówką Wrocławia przez wiele lat: - mówi Dawid Szkiełka, wiceprezes Stowarzyszenia.

W równym stopniu oceniane będą funkcjonalność, walor artystyczny i łatwość identyfikacji logo z wrocławskim lotniskiem i nowym terminalem. Do 22 maja, na wstępnym etapie preselekcji, komisja wybierze najciekawsze projekty. Zdobywcę nagrody głównej poznamy w pierwszej połowie czerwca. Laureat otrzyma 7 tysięcy zł nagrody finansowej, a jego logo, będzie w sposób nieograniczony wykorzystywane na wszystkich materiałach promocyjnych wrocławskiego lotniska.

Więcej informacji, w tym regulamin konkursu i wytyczne do projektu znajdują się pod adresem: airport.wroclaw.pl



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com