TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Grycan, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek lodów w Polsce przedstawiła kolejny zarys planów inwestycyjnych na najbliższe lata. Jak mówi Marcin Snopkowski, dyrektor generalny - firma jest gotowa na kolejne inwestycje w moce produkcyjne.
reklama
W ubiegłym roku firma zainwestowała w rozbudowę zakładu o nowy budynek, do przygotowywania owoców, bakalii oraz dodatków. Dzięki czemu udało się podwoić produkcję przy relatywnie niedużych nakładach. A co za tym idzie w perspektywie kilku lat poprawić rentowność firmy.
Jeśli biznes będzie rozwijał się w tempie ostatnich kilku lat, to za 3-5 lat koncern stanie przez wyzwaniem kolejnej rozbudowy zakładu.
Wszystko jednak zależy od sytuacji na polskim rynku oraz realizacji perspektyw eksportowych.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami