TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Sieć Focus Hotels poinformowała o otrzymaniu kolejnego wyróżnienia branżowego. Hotele wzbogaciły się o certyfikat ogólnopolskiego programu "Lider eTurystyki", którego ideą jest nagradzanie i promowanie najlepszych polskich witryn.
reklama
Dodatkowo, reklama sieci Focus Hotels, zajęła pierwsze miejsce w III kwartale konkursu Idea Awards, na najlepszą reklamę w kategorii usługi.
W wyniku przeprowadzonego audytu, wykonanego przez iMedia Now- wydawcę programu certyfikacji, sieć Focus Hotels, otrzymała tytuł "Lidera eTurystyki". Wyróżnienia te, przyznawane są obiektom hotelowym za profesjonalną komunikację w kanałach internetowych. Organizatorzy programu ocenili, iż Focus Hotels, prowadzi w pełni fachowe i wiarygodne działania marketingowe Online.
Przedstawiciele sieci informują także, że reklama internetowa Focus Hotels - “Duże dzieci… mały problem" zdobyła najwięcej głosów internautów w III kwartale XXIII edycji konkursu Idea Awards na najlepszą reklamę w Polsce w kategorii "Usługi" i tym samym przechodzi do finału konkursu, gdzie zostanie poddana ocenie jury, składającego się z ekspertów branży reklamowej. Plebiscyt ten istnieje od 1991 roku i jest uznawany za pierwszy tego typu polski konkurs reklamowy.
"Bardzo nas cieszą ostatnie wyróżnienia. To wszystko jest wynikiem naszej dbałości o klienta, budowania lojalności i zaufania. Stale chcemy podnosić jakość świadczonych usług. Wierzymy, że te wyróżnienia, zostaną pozytywnie odebrane wśród naszych Gości" - mówi Anna Krupa-Cristescu, kierownik marketingu sieci Focus Hotels.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami