TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Na rynku nowych technologii pojawiła się ciekawa propozycja dla branży hotelarskiej.
reklama
Spółka CityInspire S.A. znana m.in. ze stworzenia portalu turystycznego PlaceKnow.com, umożliwia właścicielom obiektów noclegowych umieszczenie na własnej stronie internetowej interaktywnego przewodnika po okolicy hotelu.
Przewodnik ma na celu zastąpienie mało atrakcyjnej zakładki "Okolica" w której najczęściej można znaleźć ogólny opis o regionie. Przedstawiciele spółki przekonują, że wdrożenie interaktywnego przewodnika może przynieść szereg dodatkowych korzyści - zarówno dla hoteli, jak i samych gości.
Stworzony przewodnik może w prosty sposób zostać zaimplementowany na stronie internetowej poprzez wstawienie unikalnego kodu, przygotowana jest także wersja dla mobilnych stron internetowych.
Przewodnik zapewnia dostęp do wszystkich atrakcji turystycznych i ciekawych miejsc w okolicy do 50km od hotelu. Miejsca zostały podzielona wg upodobań turystów.Można odnaleźć m.in. najlepsze miejsca na wyjazd z dziećmi, parki rozrywki, restauracje, muzea czy obiekty sportowe. Przy każdej atrakcji turyści znajdą nie tylko podstawowe informacje, ale także cenniki biletów, godziny otwarcia oraz trasę dojazdu bezpośrednio z
hotelu, wraz z oszacowaniem przybliżonego czasu podróży.
Interfejs przewodnika jest w pełni kompatybilny z identyfikacją wizualną hotelu, co podkreśla unikalność indywidualny charakter oprogramowania. W zależności od potrzeb, może też być wyposażony w takie funkcjonalności jak: wielojęzyczność, vouchery czy funkcje drukowania przewodnika.
"Naszym głównym celem było stworzenie narzędzia spełniającej potrzeby gościa hotelowego, który przyjeżdża do hotelu nie tylko odpoczywać ale także zwiedzać i poznawać nowe miejsca. W swoich planach nie zapomnieliśmy także o hotelach, dla których przewodnik stanowi funkcjonalne uzupełnienie oferty ich usług" - tłumaczy Łukasz Sobański,CEO CityInspire S.A. Dedykowane platformy turystyczne dla hoteli to trend, który pojawił się na świecie już w zeszłym roku. Takie sieci jak Westin czy Mariott inwestują w narzędzia pomagające gościom w lepszym poznaniu okolicy hoteli - wyróżniając się w ten sposób na tle konkurencji.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami