TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Klienci bankrutujących biur podróży nie mogą liczyć na szybkie uzyskanie odszkodowania. Choć czekają już rok, pieniędzy nie odzyskają przynajmniej przez kolejnych parę miesięcy - donosi "Gazeta Prawna".
reklama
U źródła tej sytuacji leży zapis w gwarancji udzielonej biurom podróży przez ubezpieczyciela. Klienci mają prawo do składania swoich roszczeń w trakcie 365 dni po zakończeniu trwania gwarancji (tzn. do 31 grudnia). Odpowiedzialny za dochodzenie roszczeń u ubezpieczyciela urząd marszałkowski musi najpierw skompletować wszystkie dokumenty. To trwa. Nie szukając daleko, na prawie 1800 roszczeń złożonych w stosunku do Selectoursa, 206 z nich uznano za niekompletne.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami