TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2012-06-12 - Gorączka piłkarska z coffeeheaven i Costa Coffee

W kawiarniach coffeeheaven i Costa Coffee we wszystkich miastach, w których odbędą się piłkarskie rozgrywki przygotowano specjalną promocję skierowaną do przyjeżdżających z zagranicy kibiców.

reklama


Chwila przy kawie to nie tylko energetyzujące spotkanie towarzyskie i chwila relaksu. Od 8 czerwca będzie to również idealna okazja do zaplanowania swojego pobytu w nowym mieście i uzyskania niezbędnych informacji. Dla wszystkich turystów oraz kibiców sportowych CHI Polska przygotowała specjalną niespodziankę. W kawiarniach coffeeheaven i Costa Coffee otrzymają oni nie tylko aromatyczną i świetnie zaparzoną kawę, ale także będą mogli zorganizować swoją wizytę w naszym kraju, zapoznać się z lokalnymi atrakcjami turystycznymi oraz lokalizacją głównych aren sportowych.

Liczba kibiców z zagranicy szacowana jest na prawie 820 tys. osób, z czego blisko 450 tys. będzie chciało zostać w Polsce dłużej niż jeden dzień - wynika z raportu opracowanego przez zespół ekonomistów ze Szkoły Głównej Handlowej, Uniwersytetów Jagiellońskiego i Łódzkiego. Aby ułatwić zagranicznym gościom poruszanie się po polskich miastach goszczących piłkarskie rozgrywki, spółka CHI Polska przygotowała specjalne mapy. Każda mapa zawiera przydatne informacje na temat danego miasta oraz jego okolic, jak również niezbędne informacje oraz lokalizację najbliższych stref kibica. Dystrybucja map będzie prowadzona już od 8 czerwca br. w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu i w Trójmieście. Mapy będzie można znaleźć we wszystkich kawiarniach coffeeheaven i Costa Coffee, centrach informacji turystycznej, hotelach, restauracjach i klubach, centrach handlowych oraz ambasadach.

Dodatkowym ułatwieniem dla kibiców przyjeżdżających do Polski jest geolokalizator najlepszej kawy w naszym kraju. Wystarczy zeskanować QRCode lub na telefonie użyć linka coffeemap.mobi, aby trafić do najbliższej kawiarni Costa Coffee bądź coffeeheaven.

Dodatkowym wzmocnieniem kampanii promocyjnej będą działania advertisement prowadzone z wykorzystaniem nośników reklamowych w taksówkach najczęściej wybieranych korporacji w miastach, w których odbywać się będą piłkarskie rozgrywki. Przez cały czas trwania rozgrywek reklamy obu marek coffeeheaven i Costa Coffee będą wyświetlane w ponad 200 taksówkach współpracujących z portami lotniczymi. Działania advertisement wsparte będą również poprzez wykorzystanie powierzchni reklamowej w stołecznym wydaniu gazety Metro, Warsaw Insider oraz Warsaw Business Journal.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com