TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2012-02-07 - Klienci płacą ile chcą

Warszawska restauracja "Akademia smaku" przy ulicy Oboźnej proponuje klientom nietypową promocję. W lutym za jedzenie zapłacą tyle, ile uznają za słuszne, bowiem właściciel lokalu usunął ceny z menu.

reklama


Klienci, którzy chcą skorzystać z promocji "bezcenny luty", po zjedzeniu posiłku wyceniają wartość zamówionych dań i jakość obsługi. Płacą tyle, ile uważają za stosowne. Według restauratora, akcja pozbawiona jest kruczków i ukrytych zastrzeżeń. Promocja będzie trwać do końca miesiąca.

Menadżer restauracji - Andrzej Sternicki zapowiada, że jeśli promocja się sprawdzi, to będzie obowiązywała dłużej. Menadżer podkreśla, że każde danie serwowane podczas akcji "Bezcenny Luty" będzie przygotowywane tak samo starannie jak dotychczas. Zdaniem Sternickiego pomysł ma na celu wyeliminowanie oceny restauracji przez pryzmat kosztów.

Pomysłem restauracji za "co łaska" zainteresował się kucharz Robert Makłowicz - To ciekawy eksperyment społeczny odwołujący się do ludzkiej uczciwości. Nie słyszałem jeszcze o takiej formie. Bardzo jestem ciekaw rezultatów - podsumował.

My również jesteśmy ciekawi, gdyż uczciwość niektórych ludzi budzi jednak zastrzeżenia. Restaurator zbankrutuje czy wygra? Jaki będzie końcowy efekt tej promocji przekonamy się już za miesiąc.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com