TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2013-06-18 - Nowy hotel, nowa promocja

Accor ogłosił otwarcie nowego obiektu - Amarterra Villas Bali Nusa Dua. Hotel dołączył do sieci MGallery i jest zlokalizowany na południowym wybrzeżu wyspy Bali w Indonezji.

reklama


To nowo wybudowany ośrodek w samym sercu Nusa Dua. Ekskluzywny kompleks willi usytuowany jest wśród bujnych ogrodów krajobrazowych. Kompleks składa się zaledwie z 39 domów. W każdym z nich znajduje się jedna, dwie lub trzy sypialnie. Wille charakteryzują otwarte salony, jadalnia oraz prywatny basen i altana oraz luksusowa łazienka.

Hotele ibis z nietypowym viralem

"Króliki ibis przytulają" taki tytuł ma nowa kampania viralowa największej w Europie sieci hotelowej. Ma ona na celu podkreślenie komfortu oferowanego przez markę ibis w ramach kampanii "Sweet Bed™ by ibis". Film został nakręcony w hotelu ibis London Blackfriars. Viral ma przypominać i podkreślać Internautom, że marka ibis umieszcza szczęśliwy sen w centrum swojej oferty. Komfort, nowoczesność i prostota, to trzy podstawowe wartości charakterystyczne dla marki ibis w ogłoszonej pod koniec 2010 nowej strategii działania. Link: facebook.com lub www.youtube.com

Accorhotels.com wprowadza letnią promocję

W ramach nowej kampanii "Super Sales", Accor oferuje gościom promocje sięgające 40% w ponad 2000 hotelach na całym świecie. Promocja obejmuje okres: 6 lipca - 1 września 2013. Specjalne oferty dostępne są na 31 cyfrowych platformach sprzedaży, jak również w 15 językach na stronie internetowej Accorhotels.com. Wszyscy chętni mogą z niej skorzystać także za pośrednictwem Accorhotels.mobi, Androida i aplikacji na iPhone. Rezerwacji należy dokonywać w dniach 17 - 21 czerwca 2013r. Akcja promocyjna "Super Sales" jest wspierana przez światową kampanię reklamową. W tym roku motywem przewodnim projektu są kolorowe neony.

Holiday Check rekomenduje kolejny obiekt Grupy Hotelowej Orbis

Mercure Toruń Centrum znalazły się w gronie obiektów rekomendowanych przez firmę Holiday Check. Wyróżnieniem tym są nagradzane wyłącznie hotele, którym użytkownicy portalu przyznali co najmniej 5 punktów w 6. stopniowej skali. Mercure Toruń Centrum zdobył 5,6 punktów.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com