TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2013-05-07 - W Lufthansie warto zjeść

Lufthansa udoskonala serwis pokładowy. Nowe, kreatywne pozycje menu zostały zaprezentowane pasażerom podróżującym w Klasie Pierwszej oraz Biznes.

reklama


Zaledwie kilka miesięcy temu, luksusowa Klasa Pierwsza uzyskała najwyższe oceny w rankingu Skytrax. Teraz jej pasażerowie mogą delektować się na pokładzie nowymi kulinarnymi specjałami. Na rejsach z Niemiec, Lufthansa - w ramach innowacyjnego programu rozszerzającego koncepcję Star Chefs - oferuje teraz "Culinary Delights", oparte na propozycjach kulinarnych szefów kuchni, wyróżnionych co najmniej dwiema gwiazdkami Michelin lub innymi, porównywalnymi nagrodami. Doskonałe dania z kawiorem oraz różnorodne kanapki zastąpiły dotychczas serwowane przekąski. Dodatkowo, dania są podawane na nowej, eleganckiej zastawie, w której skład wchodzą między innymi naczynia na oliwę, karafki na wodę i zestawy do przypraw.

Menu w Klasie Biznes wzbogacono o Å›wieże i urozmaicone potrawy, ciasta i napoje. Oferta napojów zadowoli każdego pasażera, który ma teraz do dyspozycji nowe odmiany herbat, Å›wieże mleko, jeszcze wiÄ™kszy wybór soków, jak również "Weißbier" (piwo pszeniczne) i "Altbier" (piwo ciemne). Nowymi, miÅ‚ymi dla oka, akcentami sÄ… też gustowne sztućce i porcelana.

Na wszystkich rejsach Lufthansy oferowany jest serwis na wysokim poziomie. W Klasie Biznes pełny posiłek jest serwowany podczas każdego przelotu. Ekskluzywny serwis oferowany jest także podczas krótkich rejsów, a porcelanowa zastawa, płócienne serwetki, czy nowe kieliszki dodatkowo podkreślają urozmaicone menu w Klasie Biznes. Jeżeli rejs trwa dłużej niż 76 minut, posiłek uzupełniają także świeże owoce, lody lub słodkie smakołyki.

Pasażerowie mają również do dyspozycji nowe, eleganckie zestawy kosmetyków i akcesoriów toaletowych - w Klasie Pierwszej lub Biznes na rejsach międzykontynentalnych na podróżnych czekają markowe kosmetyki.

Oferując prawie 230 połączeń tygodniowo między Polską a Niemcami, Lufthansa jest wiodącą tradycyjną linią lotniczą na polskim rynku, z silną pozycją nie tylko w stolicy, ale również w innych miastach i regionach Polski. W 2012 roku na podróż Lufthansą zdecydowało się 1,5 mln pasażerów z Polski.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com