TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2011-09-16 - Accor planuje rebranding sieci hoteli

Grupa hotelowa Accor - właściciel Orbisu, planuje rebranding swojej sieci hoteli. Jak podano w komunikacie marka ibis stanie się megabrandem. all seasons zmieni się w ibis styles, a Etap Hotel zostanie zastąpiony ibis budget. Nowa identyfikacja sieci zostanie wprowadzona na początku 2013 r.

reklama


Marka dysponuje obecnie 1,5 tys. hoteli na świecie. 43% z nich działa na zasadzie franczyzy. Sieć Etap Hotel składa się z 518 hoteli w 10 krajach (również Polsce), a all seasons - 138 hoteli w 13 państwach.

W chwili obecnej Orbis realizuje w Polsce pięć projektów: dwa w Warszawie, dwa w Krakowie i jeden w Łodzi. Zarządza 62 hotelami (11 tys. pokoi). Jeden z nich znajduje się na Litwie. Marka ibis w strukturze pokoi Orbis to 12%, a Etap - 9%.

W raporcie półrocznym Orbisu poinformowano, że "w związku ze wznowieniem, wstrzymanej w 2009 roku, budowy hoteli Ibis i Etap Reduta w Warszawie zlokalizowanych na miejscu dawnego hotelu Vera, w kolejnych miesiącach kontynuowane będą prace budowlane na tym terenie. Otwarcie tych hoteli, oferujących ok. 330 pokoi, jest planowane jeszcze przed Euro 2012. W drugiej połowie roku rusza budowa hotelu Novotel w Łodzi. W lipcu od generalnego wykonawcy został nabyty grunt pod budowę hotelu. Oddanie do użytkowania ok. 160 pokoi przewidywane jest na pierwszy kwartał 2013 roku. W sierpniu wznowiona zostanie także budowa hoteli Ibis i Etap w Krakowie liczących blisko 300 pokoi. Ich otwarcie planowane jest w drugim kwartale 2012 roku".

W I połowie 2011 r. Orbis odnotował 33,58 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej wobec 3,04 mln zł straty w 2010 r. Skonsolidowane przychody spółki sięgnęły 394,08 mln zł. Rok wcześniej wyniosły 396,19 mln zł.

Nie wiadomo ile kosztować będzie rebranding.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com