TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Od 3 listopada biuro podróży Ecco Holiday rozpoczyna kampanię reklamową, będącą premierą oferty LATO 2009.
reklama
Promocja ma na celu skłonienie klienta do pomyślenia o wakacjach już teraz, bo im wcześniej klient dokona wyboru, tym mniej zapłaci. Ponadto każdemu, kto w listopadzie zarezerwuje wakacje z oferty LATO 2009 Ecco Holiday gwarantuje, że cena jego wyjazdu nie zmieni się z powodu wzrostu opłat lotniskowych, paliwowych, kursów walut i innych dopłat.
Katalog z ofertą na przyszły rok pojawi się w biurach na przełomie listopada i grudnia. Natomiast już od 3 listopada katalogi będą dostępne w wersji elektronicznej na stronie internetowej touroperatora.
Podczas kampanii Ecco Holiday zaprezentuje nowy logotyp. Katalog będzie miał nową szatę, nowy format, ceny kompletne i podział na 4 katalogi: Grecja, Hiszpania, kraje muzułmańskie, pozostałe kierunki.
W związku nowym logo Ecco Holiday rozpoczęło zmianę aranżacji witryn własnych i licencyjnych salonów sprzedaży. Do końca roku 2008 zaplanowano wymianę elementów z poprzednim logotypem w witrynach biur patronackich i agencyjnych. Kolejnym etapem będzie wymiana wszystkich materiałów operacyjnych i reklamowych oraz strona internetowa, której prezentację w nowej odsłonie zaplanowano na koniec I kwartału 2009.
Projektem kampanii oraz logo zajęła się agencja reklamowa TUBA. Kampania zostanie przeprowadzona w dwóch etapach (ETAP I - listopad, ETAP II - grudzień) przy użyciu następujących nośników: billboardy, radio, prasa, magazyny, mailing oraz linki sponsorowane.
W ramach kampanii promującej przyszłoroczną ofertę Ecoo Holiday przez cały listopad widoczne będą billboardy z reklamą touroperatora w 19 miastach Polski. Reklamę będzie można usłyszeć w radiu ESKA, a także znaleźć w magazynach branżowych (Podróże, Voyage, Gala) > oraz w dodatkach turystycznych Gazety Wyborczej i Dziennika Polska Europa Świat.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami