TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Rekord w ilości pasażerów przewiezionych przez Sindbada jest już pobity. 8 grudnia przewieźliśmy po raz pierwszy w historii w jednym roku kalendarzowym milionowego pasażera. To był wieczór pełen wrażeń - poinformował przewoźnik.
reklama
W sobotę został przewieziony milionowy pasażer Platformy Sindbad w tym roku. Było to szczególne wydarzenie dla Sindbada, gdyż po raz pierwszy w 30-letniej historii firmy milionowy Pasażer przypadł w ciągu jednego roku kalendarzowego. Z tej okazji firma Sindbad przygotowała specjalną niespodziankę dla swoich pasażerów, którzy w tym dniu odbywali podróż liniami Platformy Sindbad. 28 szczęśliwców z miast południowej Polski w drodze losowania ze wszystkich podróżujących z w tym dniu pasażerów zrealizowało swą podróż na pokładzie niezwykle komfortowego i ekskluzywnego autokaru linii Sindbad o numerze bocznym S100. Ta podróż była dla nich na pewno niezapomnianą, bo to jedyny taki autokar w Polsce posiadający m.in. konferencyjny układ foteli, bogato wyposażoną kuchnię (np. w ciśnieniowy express czy kuchenkę mikrofalową), dwustrefową klimatyzację, sieć WiFi i najlepsze systemy bezpieczeństwa ABS, ASR, ESP.
Na jego pokładzie w Gliwicach powitał szczęśliwców sam właściciel firmy Sindbad Pan Ryszard Wójcik, który na przystanku w Opolu w drodze losowania, na czerwonym dywanie w blasku fleszy, wyłonił milionowego pasażera, którym okazał się pan Krzysztof Orzechowski podróżujący z Nowego Sącza do Kolonii. Zwycięzca otrzymał promesę uprawniającą do bezpłatnego przejazdu w dwie strony do Niemiec oraz zestaw firmowych upominków. Pan Krzysztof podróżował naszym autokarem po raz trzeci i jechał do pracy w Kolonii. Wśród pasażerów podróżujących tego dnia wylosowani zostali również Klienci 999 999 oraz 1 000 001, którzy otrzymali promesy uprawniające do przejazdu w jedną stronę do Niemiec oraz zestawy upominków firmowych.
Laureatami tych nagród zostali Pani Halina Oslislok podróżująca do rodziny z Katowic do Bonn oraz Pani Małgorzata Krysztofiak, która jechała z Cieszyna do Bonn, a naszymi liniami podróżowała już wielokrotnie, ale o Kartę Stałego Klienta jeszcze nie wystąpiła. Tym bardziej zachwycił ją fakt otrzymania takiego wyróżnienia oraz Karty Stałego Klienta. Pozostali pasażerowie ekskluzywnego autokaru nr 100 zostali nagrodzeni upominkami firmowymi i otrzymali również Karty Stałego Klienta Platformy Sindbad. Wszyscy pasażerowie wyjeżdżający tego dnia z Opola świętowali tę szczególną okazję symboliczną lampką szampana.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami