TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2012-06-21 - Warszawska Organizacja Turystyczna przedstawiła swoją strategię

W skład Warszawskiej Organizacji Turystycznej (WOT) wchodzą: Urząd miasta stołecznego Warszawy, spółki miejskie, prywatne firmy i 16 warszawskich instytucji kultury i sztuki. Stowarzyszenie przedstawiło swoją strategię działania na najbliższe lata.

reklama


Organizacja zamierza stworzyć publiczno-prywatną formułę współpracy pozwalającej na organizowanie wspólnych przedsięwzięć promocyjnych firm z obu sektorów oraz stworzenie platformy, dzięki której stanie się możliwa wymiana informacji, co z kolei umożliwi realizowanie wspólnych projektów promocyjnych (między innymi zniżki, materiały reklamowe, bilety wejściowe). Stowarzyszenie chce pozyskać członków oraz składki z sektora prywatnego (mowa między innymi o hotelach, firmach cateringowych, restauracjach, touroperatorach, przewoźnikach) i publicznego (podmioty samorządowe oraz państwowe). WOT zakłada również wzrost ruchu turystyki biznesowej do Warszawy dzięki budowie zintegrowanej oferty, a także działania marketingowe obejmujące rynek międzynarodowy.

W najbliższym czasie stowarzyszenie zamierza bardziej efektywnie prowadzić swoje działania poprzez połączenie sił z innymi organizacjami samorządowymi, miejskimi, prywatnymi i państwowymi. Organizacja chce też nawiązać współpracę z Narodowym Centrum Sportu (Stadion Narodowy), dzięki czemu możliwe stałoby się pozyskanie dla Warszawy dużych, międzynarodowych kongresów oraz konferencji. Stowarzyszenie zamierza ponadto koordynować działania, które mają doprowadzić do wprowadzenia w Warszawie opłaty lokalnej, a także budowy hali oraz centrum kongresowego.

Od 10 lat fundacja WOT promuje Warszawę na całym świecie, dzięki pozyskanym od prywatnych podmiotów środkom. Stolica Polski ma szansę w tej części Europy na bycie liderem w dziedzinie organizacji kongresów i konferencji.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com