TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Pasażerowie, którzy podróżowali koleją w okresie świątecznym są miło zaskoczeni. Według nich poziom usług świadczonych przez PKP uległ zdecydowanej poprawie.
reklama
Podróżni chwalą przede wszystkim jakość komunikatów informacyjnych. W większości kursujących składów działały głośniki, przez które obsługa pociągu powiadamiała pasażerów o przebiegu podróży, stacjach na których będzie postój i jego długości.
Według relacji wielu osób, miła atmosfera panowała również podczas kontroli biletów. Kontrolerzy krążyli po wagonach uśmiechnięci i chętni do pomocy pasażerom, którzy z jakiś powodów mieli problemy.
Strona internetowa przewoźnika Intercity także spotkała się z pozytywnym odbiorem. Przede wszystkim można na niej obserwować na bieżąco czy pociągi się spóźniają. Jest czytelna, a zamieszczony rozkład jazdy aktualny. Pasażer szukający dokładnej informacji może znaleźć tutaj nawet prognozy dotyczące tłoku w poszczególnych pociągach.
Co spowodowało tak dobrą organizację pracy kolejarzy? Wydaje się, że próbują oni zatrzeć fatalne wrażenie po zeszłorocznym chaosie spowodowanym nagłym atakiem zimy i zmianą rozkładów jazdy. Ponadto minister transportu Sławomir Nowak dopinguje wszystkich przewoźników. Powołał nawet sztab antykryzysowy i wydaje szereg wskazówek, które pomagają usprawnić pracę. Być może to również strach przed UTK, który od listopada prowadzi kontrole polskich pociągów i może karać przewoźników. W te Święta także miały trwać kontrole i może na pracowników PKP podziałało to motywująco.
Jednak tak naprawdę najważniejszy jest fakt, iż pasażerowi przestali narzekać, a wręcz zaczęli chwalić PKP. Oby stan ten utrzymał się przez cały przyszły rok, czego oczywiście życzymy kolejarzom.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami