TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2013-01-10 - Silesia przyciąga, ale... nie na zakupy

Silesia City Center przyciąga klientów, ale... nie na zakupy. Katowicka galeria jest największym w regionie centrum spotkań towarzyskich. A to dzięki znajdującym się tam kawiarniom i restauracjom.

reklama


Jak pokazują wyniki badań SMG/KRC Millward Brown, tamtejsze lokale gastronomiczne znalazły się na trzecim miejscu rankingu najczęściej odwiedzanych miejsc w Silesia City Center.

Badania pokazują, że obecnie 26% mieszkańców Śląska i Zagłębia podczas pobytu w Silesii, odwiedza kawiarnie lub restauracje. To 10% wzrost w porównaniu z rokiem 2011. Aż 38% mieszkańców regionu przyjeżdżając do galerii zagląda do lokalu, by wypić kawę czy zjeść obiad.

Galeria Silesia City Center zaprasza obecnie do 35 lokali. Znajdziemy tam sieciowe kawiarnie Starbucks i Coffeeheaven, cukiernie Cinnabon i A.Blikle. Znajdują się tam też różne restauracje m.in. śródziemnomorska Sicilia, tajska Thai Express, orientalna Hana Sushi, tex-mex Jeff’s i niemiecka BIERHALLE.

- Rocznie kawiarnie i restauracje w Silesii odwiedza ponad 4 miliony osób. Najpopularniejsze są restauracje i kawiarnie sieciowe, w tyle nie pozostają także te serwujące kuchnie świata, zwłaszcza że wiele z nich znajduje się wyłącznie w naszej galerii - powiedziała Marta Drzewiecka, dyrektor marketingu Silesia City Center.

Badania SMG/KRC Millward Brown wykonane na zlecenie Silesii pokazują, że wydłuża się również czas, jaki mieszkańcy regionu spędzają w kawiarniach i restauracjach galerii - obecnie jest to 1 h 35 min. To bardzo dobry wynik w porównaniu do średniego czasu na zakupy w sklepach odzieżowych (1 h 41 min).



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com