TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2012-05-25 - Program lojalnościowy uatrakcyjnia ofertę hotelu

Zwykle o wiele łatwiej zatrzymać przy sobie stałego klienta, niż zdobyć nowego. Tak jest między innymi w branży hotelowej. Coraz częściej właściciele obiektów oferujących noclegi decydują się na inwestowanie w budowanie lojalności stałego klienta a nie pozyskiwanie nowego.

reklama


Dla hoteli program lojalnościowy jest sposobem na stworzenie pozytywnego wizerunku marki oraz wyróżnienie się spośród innych. Klienci zwracają uwagę między innymi na design oraz miłą obsługę. Nie bez znaczenia są również oferowane im dodatki, z których mogą skorzystać w trakcie pobytu. Programy lojalnościowe mogą pomóc hotelom w uatrakcyjnieniu ich oferty.
 
Wśród ofert tego typu znajduje się na przykład program firmy TravelProfit. To rabatowa karta turystyczna, która oferuje turystom 15 procent zniżki od pojedynczego noclegu. Obowiązuje ona w ponad 400 obiektach noclegowych w całej Polsce. Za obowiązującą cały rok kartę turysta płaci 30 zł i Dodatkowo, wspiera Polską Akcję Humanitarną, z której 5% kwoty trafia właśnie na konto organizacji.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com