TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Ogólnopolski program "Złoty Standard" zaangażował się w budowę internetowej społeczności hotelarzy i gości. Integracji obu grup służyć mają profile programu w kluczowych mediach społecznościowych, a także doradztwo i cykl szkoleń, które upowszechnią idee social media w grupie laureatów godła "Złoty Standard"
reklama
- Komunikacja marketingowa rynku usług w coraz większym stopniu korzysta z narzędzi związanych z Internetem i nowymi mediami - podkreśla Paweł Sikora, rzecznik programu "Złoty Standard". - Idea społeczności grup docelowych nie jest nowa, ale w naszej branży nadal niedoceniana - stąd pomysł na integrację naszych laureatów z bardzo liczną i niezwykle interaktywną grupą odbiorców ich usług.
Rozwijając społecznościowe relacje z hotelami, gośćmi i sympatykami marki, "Złoty Standard" podjął współpracę z agencją Social Media London Style (SMLS dołączył także do grona patronów merytorycznych programu). Pierwszym efektem współpracy programu z agencją będzie opublikowanie przekrojowego raportu na temat miejsca mediów społecznościowych w praktyce komunikacyjnej obiektów hotelarskich. Raport ukaże się jeszcze we wrześniu i będzie pierwszym tego typu opracowaniem dotyczącym branży turystyczno-hotelarskiej.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami