TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2012-09-05 - Internetowa społeczność hotelarzy i gości

Ogólnopolski program "ZÅ‚oty Standard" zaangażowaÅ‚ siÄ™ w budowÄ™ internetowej spoÅ‚ecznoÅ›ci hotelarzy i goÅ›ci. Integracji obu grup sÅ‚użyć majÄ… profile programu w kluczowych mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych, a także doradztwo i cykl szkoleÅ„, które upowszechniÄ… idee social media w grupie laureatów godÅ‚a "ZÅ‚oty Standard"

reklama


- Komunikacja marketingowa rynku usług w coraz większym stopniu korzysta z narzędzi związanych z Internetem i nowymi mediami - podkreśla Paweł Sikora, rzecznik programu "Złoty Standard". - Idea społeczności grup docelowych nie jest nowa, ale w naszej branży nadal niedoceniana - stąd pomysł na integrację naszych laureatów z bardzo liczną i niezwykle interaktywną grupą odbiorców ich usług.

Rozwijając społecznościowe relacje z hotelami, gośćmi i sympatykami marki, "Złoty Standard" podjął współpracę z agencją Social Media London Style (SMLS dołączył także do grona patronów merytorycznych programu). Pierwszym efektem współpracy programu z agencją będzie opublikowanie przekrojowego raportu na temat miejsca mediów społecznościowych w praktyce komunikacyjnej obiektów hotelarskich. Raport ukaże się jeszcze we wrześniu i będzie pierwszym tego typu opracowaniem dotyczącym branży turystyczno-hotelarskiej.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com