TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
23 września, drugiego dnia XIX Międzynarodowych Targów Turystycznych TT Warsaw 2011 odbędą się bezpłatne, certyfikowane warsztaty z zakresu promocji produktów turystycznych polskich regionów, w Internecie.
reklama
Uczestnicy dowiedzą się m.in. co zrobić, aby zwiększyć zainteresowanie ofertą turystyczną w Internecie, jak dobrać właściwą szatę graficzną, a także jak stworzyć atrakcyjną propozycję wyjazdową i skłonić klientów do zakupu.
Organizatorem przedsięwzięcia są MT Targi raz Polska Organizacja Turystyczna, patronat honorowy nad nim objęło Ministerstwo Sportu i Turystyki.
Na warsztatach zaprezentują swoją wiedzę specjaliści z zakresu działań turystycznych. Podczas pierwszej części Wojciech Kraft, Dyrektor Pomorskiej Organizacji Turystycznej omówi przykłady regionów, produktów i atrakcji turystycznych promujących się za pomocą internetu.
W drugiej części warsztatów certyfikowani wykładowcy Grupy Allegro - Krzysztof Henel i Tomasz Henel, poruszą temat promowania ofert turystycznych za pomocą ogólnodostępnych serwisów internetowych. Prowadzący zaprezentują także ich możliwości, dane na temat zasięgu, omówią ich znaczenie w polskim Internecie.
Uczestnicy zdobędą także cenne informacje z zakresu użytkowania serwisów w praktyce. W części poświęconej tworzeniu skutecznych ofert będzie można dowiedzieć się jak, przygotować opisy pozytywnie oddziałujące na klientów branży turystycznej. Eksperci podpowiedzą, jak tworzyć i redagować opisy i jakich błędów się wystrzegać. Zwrócą również uwagę na znaczenie poprawnego formatowania tekstu.
Dodatkowo prowadzący wyjaśnią jak skutecznie dobierać zdjęcia i kolory w ofercie, które zapewnią maksymalne oddziaływanie na klienta usług turystycznych.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami