TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2014-10-15 - KLM pomoże pasażerom przez Facebooka

Linia KLM oferuje pomoc wszystkim podróżnym na całym świecie - niezależnie od tego z jakiego lotniska wylatują, i jakiego wybrali w tym celu przewoźnika.

reklama


Do końca tygodnia, specjalny zespół KLM #HappytoHelp będzie asystować podróżnym z całego świata za pośrednictwem kanałów social media (jak na przykład Twitter, Instagram, YouTube czy Facebook) 24 godziny na dobę. Pokazowe centrum pomocy ulokowano w specjalnym szklanym pawilonie, który pojawił się w Schiphol Plaza na lotnisku w Amsterdamie.

Holenderska linia tym razem zaskoczyła wszystkich użyciem platform społecznościowych, nie ograniczając się jednak do wsparcia swoich pasażerów. Specjalnie powołany zespół do obsługi klientów #HappytoHelp dostępny całą dobę do 17 października br., będzie starał się pomóc każdemu podróżnemu, bez wyjątku. Wszystkie zapytania i prośby będą rozpatrywane w sposób indywidualny, tak aby pasażer otrzymał szybką i profesjonalną odpowiedź.

Osoby korzystające z usług tego nietypowego biura, mogą się spodziewać odpowiedzi w formie informacji tekstowych, zdjęć na Instagramie czy filmików na YouTube. Najnowsza akcja ma na celu pokazać unikatowe podejście KLM do obsługi klienta.

Specjalny projekt nie obejmuje wyłącznie wsparcia poprzez kanały social media, w tym tygodniu przeszkolony personel naziemny i załoga KLM w proaktywny sposób proponuje swoją pomoc napotkanym na lotniskach podróżnym. Mogą tego doświadczyć pasażerowie podróżujący przez lotniska w Amsterdamie, Nowym Jorku, Sao Paulo i Hongkongu.

Inicjatywa ma na celu budowanie pozytywnego wizerunku KLM. Dzięki tygodniowej akcji, linia zaprezentuje podróżnym na całym świecie, jak nieoceniona może być pomoc i zaangażowanie pracowników biura obsługi, którzy wsłuchują się w potrzeby podróżnych i jednocześnie, w miarę możliwości, starają rozwiązywać ich problemy.

KLM zaoferowała całodobowy serwis social media i wprowadziła usługę "Meet & Seat" (dobór współtowarzysza podróży poprzez portale społecznościowe, np. na podstawie wspólnych zainteresowań). Równie innowacyjnym narzędziem jest "KLM Dream Catcher", który przetwarza tysiące rekomendacji na temat danego celu podroży, zamieszczanych na 12 platformach społecznościowych.

Przewoźnik również skonsolidował wiele serwisów turystycznych w jednym miejscu, łącząc dane z własną wyszukiwarką biletów.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com