TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2013-01-15 - Accor podbija Antypody

Marka hotelowa Pullman należąca do sieci Accor zadebiutowała w Australii cztery lata temu. Obecnie sieć jest już liderem w segmencie luksusowych marek hotelowych w tym kraju.

reklama


Oficjalnie, po otwarciu 12 grudnia 2012 roku hotelu Pullman Quay Grand Sydney Harbour, marka ta stała największą pięciogwiazdkową, międzynarodową siecią w segmencie upscale. Pullman wyprzedził nawet Hiltona, który na rynku australijskim istnieje od 38 lat - jako największa ekskluzywna marka.

Założeniem marki jest odpowiednie podejście do oferowania. Goście otrzymują zarówno ekskluzywny standard, jak i niezwykłe przeżycia związane z podróżowaniem. Strategia to połączenie biznesu i relaksu na niespotykanym do tej pory poziomie.

Pullman obecnie posiada ponad 70 hoteli. Portfolio ma powiększyć się do 150 hoteli i kurortów w 2020 roku.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com