TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2011-10-04 - Sphinx dostał Godło Jakości Obsługi

Restauracje Sphinx, należące do spółki Sfinks Polska, zostały uhonorowane Godłem Jakość Obsługi Wybór Konsumentów 2011, trafiając jednocześnie do grona 100 najprzyjaźniejszych firm w Polsce.

reklama


Laureaci tej nagrody są wyłaniani na podstawie badania przeprowadzonego wśród setek tysięcy konsumentów z całego kraju. Sieć Sphinx została nagrodzona tym godłem już po raz trzeci.

W ramach ogólnopolskiego Programu Jakość Obsługi co roku, począwszy od 2008, badany jest poziom jakości obsługi i satysfakcji tysięcy klientów w całej Polsce. Firmy i marki biorące udział w badaniu są zgłaszane i oceniane przez samych konsumentów.

To już druga nagroda przyznana w ostatnim czasie restauracjom należącym do Sfinks Polska. Zaledwie kilka tygodni temu Sfinks został wyróżniony Złotym Laurem Klienta 2011.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com