TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2011-07-22 - Gdańsk Convention Bureau (GCB) promuje Region Pomorski

W ramach projektu dotyczącego produktów turystyki biznesowej Województwa Pomorskiego skupiono się na czterech produktach: Bursztyn, Morze, Solidarność i Zamki. Tak powstała baza programów incentive i mice, pogrupowana według tych czterech wyróżników.

reklama


- Uważam, że jest to jedyny w swoim rodzaju pomysł na promocję destynacji. Nie są mi znane inne przykłady Miast / Regionów promujących się poprzez wybrane produkty. Stąd nasz projekt jest unikatowy - mówi Anna Górska, Prezes Zarządu Gdańskiej Organizacji Turystycznej / Gdańsk Convention Bureau.

Promocja ruszyła, odbyły się już cztery warsztaty, dzięki którym współpraca między podmiotami sektora publicznego i prywatnego nabrała nowego wymiaru, a ofertę poznała większa rzesza zainteresowanych. Dalszy ciąg promocji to spoty reklamowe, nad którymi trwają prace. Efekt tych działań ma być widoczny jesienią tego roku, w październiku.

W projekcie ujęty został również "Podręcznik Dobrych Praktyk" dotyczący tworzenia produktów turystycznych w Regionie. - Uważam, że to cenna inicjatywa, ponieważ do tej pory brakowało nam wydawnictwa wyjaśniającego od A do Z czym naprawdę jest produkt turystyczny, jak powinien być stworzony i w jaki sposób oprzeć na nim swoją promocję - dodaje Anna Górska.

Projekt realizowany jest przez firmę INSPIROS Consulting Group, na zlecenie Gdańsk Convention Bureau. Lista produktów będzie dostępna na www.gdanskconvention.pl, oraz w wydawanym przez GCB katalogu obiektów konferencyjno-wypoczynkowych.

Całość realizowana jest w ramach kampanii "Promocja turystyki biznesowej jako markowego produktu Gdańska i Pomorza". Dofinansowanie pochodzi ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com