TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2012-10-31 - Kryzys w Gołębiewskim?

W związku z organizacją Euro 2012 konkurencja na rynku usług hotelarskich nabrała rumieńców. Powstała rekordowa liczba obiektów, których egzystencja w dużej mierze uzależniona jest od coraz bardziej zaostrzającej się rywalizacji o klientów. Czyżby nadzieje na długofalowy efekt mistrzostw okazały się tylko mrzonkami?

reklama


Hoteli w Polsce jest wystarczająca liczba, a są regiony, gdzie jest ich za dużo - ocenia Tadeusz Gołębiewski, właściciel sieci hoteli w Polsce. Hotelarz przyznaje, że wszechobecny kryzys dał się we znaki również w jego obiektach. Po pierwsze ruch turystyczny w miastach znacznie się ograniczył, a co za tym idzie spadła liczba gości w hotelach. Po drugie zastój w branży hotelarskiej obecny jest również w segmencie konferencyjnym. Firmy maja coraz mniejszy budżet na spotkania biznesowe, co z kolei utrudnia hotelom dotarcie z ofertą do potencjalnie lukratywnego klienta.

Właściciel sieci hoteli w Polsce przyznaje, że coraz trudniej sprzedają się usługi hotelowe. Konieczne jest uatrakcyjnienie oferty oraz systematyczne podnoszenie standardu obiektów. Nie bez znaczenia jest tu konieczność podejmowania nowych działań marketingowych i większa aktywność promocyjna także samych regionów.

Sieć Hoteli Gołębiewski obejmuje cztery obiekty. Dwie największe inwestycje to obiekty w Wiśle i Karpaczu. Najmniejszy hotel sieci to obiekt w Białymstoku z 218 pokojami i 12 salami.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com