TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2013-01-16 - To lubią restauratorzy

Marka BeefMaster na sklepowych półkach pojawiła się całkiem niedawno. Mimo to już cieszy dużą popularnością wśród restauratorów.

reklama


Producent oferuje dobrej jakości mięso wołowe. Zaleta jest opakowanie, które zawiera dwie porcje mięsa o tej samej wadze. Dzięki temu nie musimy "bawić się" w odkrajanie porcji z większego elementu. To właśnie minimalizacja ryzyka przeterminowania zadecydowała o popularyzacji produktu także pośród przedsiębiorców.

Dzięki stałej wadze porcji mięsa z łatwością dokonać kalkulacji kosztów dania tzw. food cost. Restauratorzy najczęściej wybierają polędwicę, carpaccio oraz tatar.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com