TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2014-02-13 - Portale internetowe walczą o klientów

Z biegiem czasu w internecie pojawia się coraz więcej konkurencyjnych platform, które umożliwiają zamawianie jedzenia przez internet.

reklama


Foodpanda, PizzaPortal, Skubacz.pl. to przykłady portali, z których korzystają internauci. Wybierając tego typu udogodnienia klienci mają możliwość porównania ofert wielu restauracji zebranych w jednym miejscu. Restauracje natomiast zyskują dodatkowy kanał dystrybucji. Sam portal za każde złożone zamówienie ma naliczana marżę.

Z powodu rosnącej konkurencji portale prześcigają się w uatrakcyjnianiu swoich stron aby przyciągnąć jak największą liczbę zamawiających. Największa bitwa toczy się pomiędzy PizzaPortal a Foodpanda.pl.

Pierwszy z nich działa w Polsce od 2010 roku oraz współpracuje z OnlinePizza Nordern Group, która należy do niemieckiego Delivery Hero. System ten dostępny jest w 14 krajach na świecie. Z kolei Foodpanda.pl działa na polskim rynku dopiero od roku i również ma niemieckie korzenie. Grupa Rocket - Internet, która stoi za tym portalem działa w 28 krajach na świecie.

Znaczną rolę na polskim rynku odgrywają również takie portale jak Pyszne.pl lub Skubacz.pl, które mają w bazie około tysiąca restauracji.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com