TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2011-04-05 - Chorwacja promuje się w Polsce

Chorwacja chce uchodzić w oczach Polaków jako kraj nietylko atrakcyjny pod względem turystycznym, ale miejsce w którym tworzą się niezwykłe idee, skąd pochodzą wynalazcy i odkrywcy, a także wyjątkowe, najwyższej jakości produkty.

reklama


Be CROative to kampania, której osią uczyniono wystawę promująca Chorwację, prezentowaną w wielu miejscach na całym świecie (dotychczas m.in. w Niemczech, Portugalii, Belgii, Francji, Argentynie, Australii, Rosji i Japonii). Polska edycja odbyła się przy okazji targów turystycznych w Warszawie, "Lato 2011" (1-3 kwietnia). W pawilonach wystawienniczych można było przyjrzeć się produktom i wynalazkom rodem z Chorwacji. Przez cały weekend na terenie wystawy organizowano quizy i konkursy, a wśród nagród znalazły się tygodniowe wyjazdy na chorwacką wyspę Krk.

Jak mówi Ivona Lusic z Chorwackiej Izby Gospodarczej - Większość ludzi na świecie, bez względu na kulturę, jeśli już kojarzy nasz kraj, to z plażami, pięknym morzem i chorwackimi piłkarzami. Chcemy zmienić, a raczej poszerzyć, ten obraz. Pragniemy komunikować światu, że Chorwacja to piękna kraina, bogata w kreatywnych ludzi i dorobek, który wpisuje się w historię naszej cywilizacji. Jeden z pawilonów adresowany był wyłącznie dla dzieci.

Wystawę Be CROative promował spot emitowany na ekranie wielkoformatowym w centrum Warszawy (Rondo Daszyńskiego). Uruchomiono też fan page na Facebooku, w którym na bieżąco publikowane są informacje z wystawy.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com