TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Grupa Gastromall, właściciel marki Olimp sukcesywnie powiększa grono franczyzobiorców. Potentat gastronomiczny myśli o ekspansji sieci oferującej jedzenie na wagę w dużych miastach w Polsce.
reklama
Właśnie podpisano umowę na otwarcie 6. lokalu sieci w Lublinie. Właścicielem biznesu został franczyzobiorca, który ma już na koncie jedną restaurację Olimp w Rzeszowie. Kolejne otwarcia przewidziane są w Krakowie i Poznaniu. Aktualnie grupa jednak ma kłopoty z pozyskaniem partnerów biznesowych.
Kapitał potrzebny do otwarcia lokalu Olimp to 180 tys. złotych plus koszty jego urządzenia i przystosowania. Wstępna opłata licencyjna wynosi 40 tys. złotych, a opłata stała to 5% od obrotu netto. Przewidywany okres zwrotu kosztów inwestycji to okres dwóch lat.
Grupa Gastromall jest właścicielem czterech marek gastronomicznych: Olimp - jedzenie na wagę, Cesare Ristorante - restauracje włoskie z obsługą kelnerską, Point Frappe - kawiarnio lodziarnie oraz Lovit - wyspy lodowe.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami