TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Bran偶y Turystycznej
W czwartym kwartale 2013 Travelplanet.pl爑zyska艂o 5,7 mln z艂 przychod贸w ze sprzeda偶y co oznacza 25% wzrost w stosunku do roku ubieg艂ego. Ca艂y 2013 zako艅czy艂 si臋 8% wzrostem przychod贸w w stosunku do roku ubieg艂ego.
reklama
"Tak jak oczekiwali艣my, przeprowadzone w drugim kwartale 2013 roku, zmiany w obszarze sprzeda偶y on line przynios艂y znakomite efekty. Po bardzo s艂abym pocz膮tku roku, drugie p贸艂rocze by艂o dla nas bardzo udane. W tym czasie znacz膮co zwi臋kszyli艣my sprzeda偶 co prze艂o偶y艂o si臋 na uzyskanie 985 tys. z艂 zysku netto wobec ponad 1 miliona straty w tym czasie rok wcze艣niej. W kolejnych kwarta艂ach b臋dziemy chcieli utrzyma膰 ten dobry trend." - powiedzia艂 Jerzy Krawczyk, prezes zarz膮du Travelplanet.pl.
Sp贸艂ka w ca艂ym 2013 roku ponios艂a strat臋 netto na poziomie 2,3 mln z艂otych wobec 1,64 mln rok wcze艣niej. Nominalnie o 1,02 mln wzros艂y koszty finansowe w por贸wnaniu do roku 2012.
Przychody w drugim p贸艂roczu 2013 wynios艂y 13,9 mln z艂otych i by艂y o 21,8 proc. wy偶sze od przychod贸w z analogicznego okresu roku wcze艣niejszego. Sp贸艂ka w tym okresie uzyska艂a zysk netto w wysoko艣ci 985 tysi臋cy z艂otych. Nominalnie wynik ten jest lepszy o 2,04 mln.
"Mimo doskona艂ych dw贸ch ostatnich kwarta艂贸w nie uda艂o si臋 odrobi膰 straty z pierwszego p贸艂rocza i sp贸艂ka w ca艂ym roku ponios艂a strat臋. Jednym z istotnych element贸w, kt贸ry przyczyni艂 si臋 do poniesienia straty by艂y wysokie koszty finansowe jakie ponie艣li艣my w roku ubieg艂ym. W czwartym kwartale 2013 przeprowadzili艣my z sukcesem emisj臋 akcji i dzi臋ki pozyskanemu kapita艂owi uda si臋 nam poprawi膰 struktur臋 finansowania i obni偶y膰 koszty finansowania w przysz艂o艣ci" - doda艂a Bo偶ena Garbi艅ska, dyrektor finansowy.
"Ostatnich kilka miesi臋cy pokaza艂o, i偶 w spos贸b trwa艂y poprawili艣my efektywno艣膰 naszej Sp贸艂ki. W kolejnych miesi膮cach b臋dziemy si臋 koncentrowa膰 przede wszystkim na dalszym poprawianiu wska藕nik贸w sprawno艣ci e-commercowej. Przed nadchodz膮cym sezonem uruchomimy now膮 wersj臋 naszego g艂贸wnego portalu sprzeda偶owego www.travelplanet.pl. Spodziewamy si臋, 偶e dzi臋ki niemu uda si臋 nam jeszcze bardziej zdynamizowa膰 wzrost sprzeda偶y w obszarze on line, co powinno prze艂o偶y膰 si臋 na utrzymanie trendu poprawy wynik贸w finansowych, jaki zosta艂 zapocz膮tkowany w trzecim kwartale 2013. Nie zapominamy r贸wnie偶 o rozwoju naziemnej sieci sprzeda偶y, kt贸r膮 b臋dziemy rozwija膰 w oparciu o franczyzobiorc贸w. Chcemy, aby 2014 by艂 rokiem kontynuacji wynik贸w jakie zacz臋li艣my uzyskiwa膰 od drugiego p贸艂rocza 2013." - zapowiedzia艂 Jerzy Krawczyk.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrze偶one.
Kontakt z nami