TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Hilton Worldwide poinformował o zawarciu umowy licencji wyłącznej z Plateno Hotels Group, jedną z czołowych grup hotelarskich w Chinach.
reklama
Umowa przewiduje wprowadzenie marki Hampton by Hilton na rynek chiński oraz jej szybki rozwój. W ramach umowy, Hampton planuje otwarcie ponad 400 hoteli z których pierwszy przyjmie gości jeszcze końcem 2015 r. Pod szyldem Hampton by Hilton działa blisko 2000 obiektów w 17 krajach. Plateno Hotels Group dysponuje z kolei siecią ponad 3000 hoteli, które przyjmują gości pod pięcioma markami w 300 miastach Chin.
"Spodziewamy się, że nawiązana współpraca przyspieszy naszą ekspansję geograficzną w Chinach oraz ułatwi nam dywersyfikację oferty i rozszerzenie bazy klientów" - mówi Jim Holthouser, wiceprezes wykonawczy ds. marek globalnych Hilton Worldwide. "Na rynku chińskim jest już obecnych pięć naszych marek, które notują szybki wzrost. Po wszechstronnym przeanalizowaniu rynku dostrzegliśmy dalszy potencjał rozwojowy obiektów premium, jak i tych należących do średniego segmentu. Obecnie, dzięki współpracy z Plateno Hotels Group, wykorzystujemy okazję do wprowadzenia marki Hampton by Hilton" - dodaje.
W Chinach daje się zauważyć rosnące zapotrzebowanie na obiekty średniego segmentu, szczególnie przez niewielką dostępność hoteli 3- oraz 3,5-gwiazdkowych. Z tego powodu sieć Hampton opracowała ofertę 3 - gwiazdkowego hotelu. Jest on dostosowany do specyfiki najbardziej rozwiniętych chińskich miast i podróżujących, zarówno w celach biznesowych jak i turystycznych, którzy przykładają szczególną uwagę do stosunku jakości do ceny.
W skład sieci Hampton by Hilton w Chinach wejdą nowe budynki oraz obiekty spełniające dawniej inne funkcje lub poddane adaptacji. Uruchomieniem hoteli oraz zarządzaniem nimi zajmie się Plateno Hotels Group.
Strategicznym celem Hampton jest rozszerzenie naszej obecnoÅ›ci na caÅ‚e Chiny" — mówi Phil Cordell, globalny szef marki Hampton i wyspecjalizowanej obsÅ‚ugi w Hilton Worldwide. " Aby go osiÄ…gnąć, chcemy wykorzystać bardzo dużą popularność naszego produktu wÅ›ród obiektów Å›redniego segmentu, który nie rozwijaÅ‚ siÄ™ do tej pory równie szybko jak obiekty z sektora ekonomicznego. Firma Plateno posiada najwiÄ™kszÄ… w Chinach bazÄ™ hoteli oraz najpopularniejszy program lojalnoÅ›ciowy, a także posiada ogromne doÅ›wiadczenie w rozwijaniu i zarzÄ…dzaniu hotelami. Nasza współpraca ma wesprzeć rozwój sieci Hampton by Hilton w Chinach oraz umożliwić nam nawiÄ…zanie bliskich i trwaÅ‚ych relacji z nowymi wÅ‚aÅ›cicielami oraz gośćmi".
Goście chińskich hoteli Hampton by Hilton będą mogli uczestniczyć programie lojalnościowym Hilton HHonors. Plateno Hotels Group prowadzi liczący 80 milionów uczestników, program lojalnościowy dla gości hotelowych, który stanie się nowym źródłem klientów dla sieci Hampton by Hilton w Chinach. Współpraca będzie również okazją do zapoznania użytkowników z Chin z programem Hilton HHonors, jak również z innymi, najlepszymi w swojej klasie, markami Hilton Worldwide.
"Cieszymy się z perspektywy wprowadzania marki Hampton by Hilton w Chinach we współpracy z Hilton Worldwide, światowym liderem branży hotelarskiej" - mówi Eric Wu, dyrektor finansowy Plateno Hotels Group. "Tutejszy rynek wykazuje znaczne zapotrzebowanie na obiekty ze średniego segmentu, a Hampton jest naszym zdaniem rozwiązaniem, które dobrze zapełni tę lukę. Entuzjazm i troska personelu połączone z przemyślanymi udogodnieniami, takimi jak darmowe Wi-Fi, czyste i wygodne łóżka czy gwarancja pełnej satysfakcji, spotkają się z ogromny zainteresowaniem ze strony podróżujących Chińczyków" - dodaje.
Hilton Worldwide działa obecnie w Chinach pod pięcioma markami. W sumie sieć oferuje łącznie 17 000 pokoi, które w najbliższej przyszłości zostaną wsparte przez kolejne 50 000 pokoi związanych z otwarciem planowanych hoteli Hampton.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami