TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2014-11-04 - Hampton by Hilton wkracza do Chin

Hilton Worldwide poinformowaÅ‚ o zawarciu umowy licencji wyÅ‚Ä…cznej z Plateno Hotels Group, jednÄ… z czoÅ‚owych grup hotelarskich w Chinach.

reklama


Umowa przewiduje wprowadzenie marki Hampton by Hilton na rynek chiÅ„ski oraz jej szybki rozwój. W ramach umowy, Hampton planuje otwarcie ponad 400 hoteli z których pierwszy przyjmie goÅ›ci jeszcze koÅ„cem 2015 r. Pod szyldem Hampton by Hilton dziaÅ‚a blisko 2000 obiektów w 17 krajach. Plateno Hotels Group dysponuje z kolei sieciÄ… ponad 3000 hoteli, które przyjmujÄ… goÅ›ci pod piÄ™cioma markami w 300 miastach Chin.

"Spodziewamy siÄ™, że nawiÄ…zana współpraca przyspieszy naszÄ… ekspansjÄ™ geograficznÄ… w Chinach oraz uÅ‚atwi nam dywersyfikacjÄ™ oferty i rozszerzenie bazy klientów" - mówi Jim Holthouser, wiceprezes wykonawczy ds. marek globalnych Hilton Worldwide. "Na rynku chiÅ„skim jest już obecnych pięć naszych marek, które notujÄ… szybki wzrost. Po wszechstronnym przeanalizowaniu rynku dostrzegliÅ›my dalszy potencjaÅ‚ rozwojowy obiektów premium, jak i tych należących do Å›redniego segmentu. Obecnie, dziÄ™ki współpracy z Plateno Hotels Group, wykorzystujemy okazjÄ™ do wprowadzenia marki Hampton by Hilton" - dodaje.

W Chinach daje siÄ™ zauważyć rosnÄ…ce zapotrzebowanie na obiekty Å›redniego segmentu, szczególnie przez niewielkÄ… dostÄ™pność hoteli 3- oraz 3,5-gwiazdkowych. Z tego powodu sieć Hampton opracowaÅ‚a ofertÄ™ 3 - gwiazdkowego hotelu. Jest on dostosowany do specyfiki najbardziej rozwiniÄ™tych chiÅ„skich miast i podróżujÄ…cych, zarówno w celach biznesowych jak i turystycznych, którzy przykÅ‚adajÄ… szczególnÄ… uwagÄ™ do stosunku jakoÅ›ci do ceny.

W skÅ‚ad sieci Hampton by Hilton w Chinach wejdÄ… nowe budynki oraz obiekty speÅ‚niajÄ…ce dawniej inne funkcje lub poddane adaptacji. Uruchomieniem hoteli oraz zarzÄ…dzaniem nimi zajmie siÄ™ Plateno Hotels Group.

Strategicznym celem Hampton jest rozszerzenie naszej obecnoÅ›ci na caÅ‚e Chiny" — mówi Phil Cordell, globalny szef marki Hampton i wyspecjalizowanej obsÅ‚ugi w Hilton Worldwide. " Aby go osiÄ…gnąć, chcemy wykorzystać bardzo dużą popularność naszego produktu wÅ›ród obiektów Å›redniego segmentu, który nie rozwijaÅ‚ siÄ™ do tej pory równie szybko jak obiekty z sektora ekonomicznego. Firma Plateno posiada najwiÄ™kszÄ… w Chinach bazÄ™ hoteli oraz najpopularniejszy program lojalnoÅ›ciowy, a także posiada ogromne doÅ›wiadczenie w rozwijaniu i zarzÄ…dzaniu hotelami. Nasza współpraca ma wesprzeć rozwój sieci Hampton by Hilton w Chinach oraz umożliwić nam nawiÄ…zanie bliskich i trwaÅ‚ych relacji z nowymi wÅ‚aÅ›cicielami oraz gośćmi".

GoÅ›cie chiÅ„skich hoteli Hampton by Hilton bÄ™dÄ… mogli uczestniczyć programie lojalnoÅ›ciowym Hilton HHonors. Plateno Hotels Group prowadzi liczÄ…cy 80 milionów uczestników, program lojalnoÅ›ciowy dla goÅ›ci hotelowych, który stanie siÄ™ nowym źródÅ‚em klientów dla sieci Hampton by Hilton w Chinach. Współpraca bÄ™dzie również okazjÄ… do zapoznania użytkowników z Chin z programem Hilton HHonors, jak również z innymi, najlepszymi w swojej klasie, markami Hilton Worldwide.

"Cieszymy siÄ™ z perspektywy wprowadzania marki Hampton by Hilton w Chinach we współpracy z Hilton Worldwide, Å›wiatowym liderem branży hotelarskiej" - mówi Eric Wu, dyrektor finansowy Plateno Hotels Group. "Tutejszy rynek wykazuje znaczne zapotrzebowanie na obiekty ze Å›redniego segmentu, a Hampton jest naszym zdaniem rozwiÄ…zaniem, które dobrze zapeÅ‚ni tÄ™ lukÄ™. Entuzjazm i troska personelu poÅ‚Ä…czone z przemyÅ›lanymi udogodnieniami, takimi jak darmowe Wi-Fi, czyste i wygodne łóżka czy gwarancja peÅ‚nej satysfakcji, spotkajÄ… siÄ™ z ogromny zainteresowaniem ze strony podróżujÄ…cych ChiÅ„czyków" - dodaje.

Hilton Worldwide dziaÅ‚a obecnie w Chinach pod piÄ™cioma markami. W sumie sieć oferuje Å‚Ä…cznie 17 000 pokoi, które w najbliższej przyszÅ‚oÅ›ci zostanÄ… wsparte przez kolejne 50 000 pokoi zwiÄ…zanych z otwarciem planowanych hoteli Hampton.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com