TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2010-05-06 - Sheraton Krakow ma nowego Dyrektora Sprzedaży i Marketingu

Agata Osiak została mianowana szefem marketingu i sprzedaży hotelu Sheraton Krakow. Do obowiązków A. Osiak będzie należało zarządzanie działem marketingu i sprzedaży, tworzenie planów marketingowych oraz struktury cen usług hotelowych, a także utrzymywanie kontaktów z kluczowymi klientami i partnerami biznesowymi hotelu.

reklama


Agata Osiak z branżą hotelarską związana jest od 18 lat. Swoją karierę zawodową rozpoczęła w warszawskim hotelu Marriott w dziale recepcji, w którym już po dwóch latach objęła stanowisko kierownika działu. Po kolejnych dwóch latach powierzono jej funkcję menadżera działu sprzedaży i marketingu. W 2003 r. uczestnicząc w otwarciu hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Intl Airport Hotel stworzyła od podstaw dział sprzedaży i marketingu, wprowadzając nowy hotel na rynek. Nadzorowała projekty marketingowe, pr - owe, a także odpowiadała za wdrożenie programów lojalnościowych.

Przed objęciem funkcji w Sheratonie zarządzała sprzedażą w hotelu Radisson SAS w Krakowie, nadzorując siedmioosobowy dział sprzedaży i marketingu oraz konferencji i bankietów, odpowiadając za politykę sprzedaży, marketing, budżet, kontakty z mediami oraz relacje z partnerami biznesowymi hotelu.

Hotel Sheraton Krakow posiada 232 pokoje, sale konferencyjne, salę balową, restauracje, Sheraton Fitness i basen. Wszystkie pokoje oraz apartamenty wyposażone są w rozwiązania telekomunikacyjne najnowszej generacji.

Hotel Sheraton Krakow zarządzany jest przez sieć Starwood Hotels & Resorts, która obecnie posiada w Polsce 6 obiektów: Sheraton Warsaw Hotel, Sheraton Krakow Hotel, Sheraton Poznan Hotel, The Westin Warsaw, Le Meridien Bristol oraz najnowszy - Sheraton Sopot Hotel, Conference Center & Spa.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com