TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2011-10-10 - Kto będzie na Travel 2.0?

Jako patron konferencji Travel 2.0, która odbędzie się podczas targów Tour Salon w dniach 19-20 października postanowiliśmy przybliżyć sylwetki prelegentów i szkoleniowców, którzy poprowadzą na niej wykłady i warsztaty. Bowiem to Ci ludzie będą się przez dwa dni dzielić z nami swoją wiedzą i to oni zdecydują swoimi wystąpieniami, jak zostanie ona przyjęta w branży.

reklama


Poniżej prezentujemy listę prelegentów (alfabetycznie). Zachęcamy do zapoznania się z nimi, gdyż każdy z nich będzie miał z pewnością coś ciekawego do powiedzenia.

Mariusz Gąsiewski

Jeden z najbardziej znanych w Polsce ekspertów w zakresie analityki internetowej i marketingu w wyszukiwarkach. Absolwent, a obecnie wykładowca na studiach podyplomowych Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Autor wielu publikacji z zakresu SEO, PPC i Google Analytics. Posiada kilkuletnie doświadczenie w procesie wspierania sprzedaży i budowy świadomości marki za pomocą działań marketingowych w Internecie, zbierane m.in. w Stanach Zjednoczonych.
Prywatnie prowadzi bardzo popularny blog Marketing w Internecie, na którym promuje wiedzę związaną z biznesowym wykorzystaniem wyszukiwarek. Jest inicjatorem i organizatorem cyklicznych spotkań specjalistów z zakresu marketingu w wyszukiwarkach SEMcamp. Współautor książki "Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw".

Andrzej Glapiak

Od 1998 roku związany ze środowiskiem medialnym. Z wykształcenia pedagog społeczny i dziennikarz. Przez 3 lata publikował w prasie oraz na antenie Polskiego Radia. W latach 2000-2005 tworzył i zarządzał strukturami PR w Grupie DGT (największy polski producent i dostawca cyfrowych systemów teleinformatycznych). Od 2005 roku związany nieprzerwanie z branżą turystyczną.
Najpierw przez pół roku tworzył struktury PR oraz komunikacji marketingowej w portalu turystycznym Wakacje.pl, później przez 4 lata w konkurencyjnym portalu turystycznym EasyGo.pl. W czerwcu 2009 roku zarządzał procesem komunikacji związanym z fuzją biznesową obu portali. Od tego czasu prowadzi stałe działania PR dla Enovatis S.A. i jej portali (EasyGo.pl, Wakacje.pl, Wypoczynek.pl). Od 2008 roku prowadzi własną agencję PR i komunikacji marketingowej - Amber Communications.

Cezary Glijer

Prowadzi szkolenia z zakresu pozycjonowania i SEO copywritingu, a także audyty serwisów internetowych. Autor bloga Cezzy.pl.
Cezary prowadzi dwie firmy, jedną w Polsce, druga w Irlandii a jego know-how wykracza poza rynek polski. Jest absolwentem University of South Missisipi z tytułem Professional Search Engines Optimizer and Marketing Strategist Ma ogromne doświadczenie w branży travel, posiada w swoim portfolio ponad 30 serwisów turystycznych. W czerwcu 2011 otrzymał tytuł Najlepszego Prelegenta TravelCamp. W branży SEO działa od 1997 roku, w Internecie - od 1997 roku.

Piotr Jardanowski

Od 6 lat zajmuje się użytecznością serwisów internetowych. W trakcie 4-letniej pracy w Symetrii zajmował się podnoszeniem jakości stron WWW dla firm takich jak T-Mobile, BZ WBK, WP, Ministerstwo Rozwoju Regionalnego i kilku marek turystycznych, w tym m.in. firmy Triada. Od 2 lat regularnie współpracuje z firmami zagranicznymi Deutsche Telecom, Serco, Snitker Group, LBi, User Zoom.
Specjalizuje się w badań użyteczności i user experience. Przebadał w sumie ponad 2000 użytkowników, usprawnił ponad 100 stron, napisał ponad 20 artykułów, wystąpił na ponad 10 konferencjach.

Kamil Maroszek

Posiada kierunkowe wykształcenie zdobyte na krakowskiej AWF. Od zawsze związany z turystyką i hotelarstwem, które nazywa swoimi żywiołami. Na jego doświadczenie składa się praca w obiektach zarówno pięcio-, jak i cztero- i trzygwiazdkowych, co daje pełny przegląd sytuacji marketingowej.
Aktualnie zajmuje stanowisko Managera Hotelu Galicja Wellness & SPA w Oświęcimiu. Interesuje się nowoczesnymi formami marketingu hotelowego, w tym wykorzystaniem nowych mediów w promocji hotelu. Współautor serii artykułów o Social Media Marketingu hoteli, które ukazały się w "Hotelarzu" oraz "Marketingu w Praktyce". Wspólnie z Bartkiem występował na krakowskim Travel Campie, zbierając bardzo dobre opinie. Pod szyldem serwisu Socjomania.pl szkoli hotelarzy z marketingu internetowego.

Paweł Sala

Dyrektor zarządzający firmy FreshMail, specjalizującej się w kompleksowej obsłudze działań z zakresu e-mail marketingu, a w szczególności: budowaniu i zarządzaniu bazami danych, przeprowadzaniu kampanii e-mailowych, doradztwie w zakresie strategii e-mail marketingowej, kreacji mailingów i analizie efektów kampanii mailingowych. Wcześniej pracował jako key account manager w agencji interaktywnej Opcom Grupa Eskadra gdzie odpowiadał za działania interaktywne takich marek jak Big Star, Umbro, Hipp, Jan Niezbędny i innych.
Poza pracą managera - trener z 9 letnim stażem w prowadzeniu szkoleń miękkich z zakresu efektywności osobistej. Specjalizuje się w szkoleniach dotyczących zarządzania stresem, wystapień publicznych oraz e-marketingu.
Ponadto członek Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego oraz Interactive Advertising Bureau Polska, autor wielu publikacji na temat e-mail marketingu, a także mówca na wielu konferencjach branżowych. Wykładowca Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie Akademi Górniczo-Hutniczej w Krakowie oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie, gdzie prowadzi zajęcia związane z nowoczesnymi mediami. Współtwórca sukcesu kampanii nagradzanych i wyróżnianych na takich konkursach jak Golden Arrow oraz Mixx Awards.

Rafał Szymański

Absolwent Akademii Sztuk Pięknych i Marketingu Internetowego na SGH. Posiada 12-letnie doświadczenie zawodowe. Stawia na marketing relacji i badanie skuteczności działań. Mimo dziennej dawki spamu w skrzynce, dalej wierzy w takie kanały jak e-mail. Digital Project Manager w korporacji Sanofi działającej na rynku farmaceutycznym i dermo-kosmetyków.
Doradzał zarządowi Neckermanna i ThomasCooka w kwestiach Internetu i E-commerce. Wcześniej pracował dla Grupy Triada gdzie jego kampania "Wakacje na Dzień Kobiet" zdobyła wyróżnienie w konkursie "Goldem Arrow" oraz nagrodę w "Mixx Awards"

Bartłomiej Rak

W branży interaktywnej reprezentuje jedno z pierwszych pokoleń, które dorastało z internetem, a jednocześnie pamięta jego początki w Polsce. W dotychczasowej karierze pracował zarówno po stronie klientów, jak i agencji interaktywnych dla największych marek w Polsce (m.in.: ING Bank Śląski czy też Xella producent bloczków YTONG). Specjalizuje się w zarządzaniu projektami internetowymi i Social Mediach (prowadzi blog Socjomania.pl).
Aktualnie wprowadza do sieci własne projekty internetowe m.in.: serwisy turystyczne Land of Poland oraz Visit Poland oraz szkoli i edukuje hotelarzy z marketingu internetowego. Autor artykułów o mediach społecznościowych, które ukazały się w "Hotelarzu" oraz "Marketingu w Praktyce". Szkoleniowiec zafascynowany internetem i prawie uzależniony od komunikacji za jego pośrednictwem.

Więcej informacji o konferencji i możliwość rezerwacji miejsc można znaleźć na stronie www.travel20.pl



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com