TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2013-06-12 - Pomorze Zachodnie zmienia wizerunek

Pomorze Zachodnie przygotowało nowe logo, które ma lepiej promować region pod względem turystycznym oraz biznesowym.

reklama


Na opracowanie systemu identyfikacji wizualnej województwa ogłoszono przetarg. Wygrała go szczecińska firma Dom Marki Max von Jastrov, która przedstawiła najtańszą ofertę. Za nowe logo i nowy system identyfikacji wizualnej Urząd Marszałkowski zapłacił 239 tys. zł brutto.

"To logo jest mocnym liftingiem poprzedniego. Jest bardziej biznesowe, tamto było bardziej turystyczne" - uzasadniał Artur Gnat z Domu Marki. "Zmiana logo może zaowocować większą liczbą miejsc pracy i poprawą jakości życia" - dodał.

W nowym logo zachowano takie same barwy jakie miał poprzedni znak. Na nowym widać kwadraciki ułożone w kształt ptaka. Zmieniono także nazwę z "zachodniopomorskie" na "Pomorze Zachodnie".

Teraz region rusza w Polskę z promocją województwa. W pierwszych trzech tygodniach czerwca odbywać się będzie kampania telewizyjna w TVP1, TVP2, Polsacie i TVN. W filmie słyszymy hasło promujące: "Pomorze Zachodnie - tam gdzie zaczyna się przygoda". Wyemitowane zostaną spoty zachęcające do wypoczynku na Pomorzu Zachodnim. Kampania skierowana jest do ludzi aktywnych, którzy planują wakacje na ostatnią chwilę. Reklama w telewizji pochłonie 1 mln zł.

Kolejna telewizyjna kampania ma się odbyć jesienią. Nowe logo województwa ma być także obecne na Facebooku czy Twitterze. Region będzie się promować także w radiu i prasie.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com