TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2015-03-17 - Nowa firma na rynku hotelarskim

Rynek hotelarski w Polsce ewoluuje, a w najbliższym czasie czekają go jeszcze większe zmiany. Ich zapowiedzią jest powiększanie się strefy usług konsultingowych, rosnące zainteresowanie w tej dziedzinie i powstanie nowej firmy w branży - Z-Factor.

reklama


Jak przekonują przedstawiciele wchodzącej na rynek spółki, jej powstanie jest odpowiedzią na istnienie powiększającej się niszy na polskim rynku turystycznym. Co prawda, rynek usług konsultingowych w branży hotelarskiej w Polsce wciąż raczkuje i nie ma wielu firm zajmujących się tym zagadnieniem na szeroką skalę. Jednak nowo powstające hotele i dynamiczny wzrost konkurencji będą coraz bardziej wpływać na większe zapotrzebowanie na wyspecjalizowaną wiedzę i operacyjne know-how.

Z-Factor proponuje klientom usługi konsultingowe zorientowane na maksymalizację przychodów hoteli i firm z branży turystycznej. Oferuje usługi obejmujące różne dziedziny promocji marki w tym Public Relations, Social Media i Brand Repositioning, a także Revenue Management, Upselling i 360 Quality. Inne produkty takie jak Test Call Program - zorientowany na podnoszenie skuteczności obsługi w zakresie rezerwacji i konwersji zapytań grupowych oraz Meetings Outlook - narzędzie online do gromadzenia wiedzy o wydarzeniach odbywających się u konkurencji, budowania systemu analiz wspierających działania sprzedażowe i procesy planowania biznesowego.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com