TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2015-02-03 - MTP w przetargu na zarządzanie MCK i Spodkiem

Coraz więcej przedsiębiorców decyduję się na promocję swojej firmy po przez uczestnictwo w targach. W związku z tym organizatorzy imprez wystawienniczych odpowiednio modyfikują swoją ofertę, aby spełniała oczekiwania przedsiębiorców z różnych branż.

reklama


Dostrzegając potencjał i dążenia Śląska, by stać się nie tylko symbolem polskiego górnictwa i przemysłu ciężkiego, ale również jedną ze stolic turystki biznesowej i jak mówiło dawne hasło promocyjne Katowic, miastem wielkich wydarzeń Międzynarodowe Targi Poznańskie wraz z Grupą Kapitałową TRIAS utworzyły spółkę HKO i wystartowały w przetargu zorganizowanym przez Urząd Miasta w Katowicach na organizację wydarzeń i zarządzanie Międzynarodowym Centrum Kongresowym oraz Halą Widowiskowo-Sportową "Spodek".

W swojej historii Międzynarodowe Targi Poznańskie mają związki z regionem śląskim. Warto wspomnieć organizację dawniej targów górniczych Simex, a obecnie - targów dla branży drzewnej Dremasilesia. Doceniając dotychczasowe tradycje regionu śląskiego i jego znaczenie gospodarcze, Międzynarodowe Targi Poznańskie do tematu operowania Międzynarodowym Centrum Kongresowym i Spodkiem podchodzą poważnie i z pełnym zaangażowaniem. "Korzystając z naszych doświadczeń chcemy wzmocnić i wzbogacić działania konferencyjno-targowe Śląska. Pragniemy kontynuować to, co udało się nam już osiągnąć na tym rynku, i jednocześnie wzbogacić ofertę Spodka oraz otwieranego na początku marca Międzynarodowego Centrum Kongresowego, tak by stały się one ważnym miejscem na mapie biznesowych i kulturalnych spotkań. Razem można przecież więcej. W planach mamy implementowanie na Śląsku prestiżowych wydarzeń, na jakie ten region w pełni zasługuje. Katowice to duży i poważny rynek. Mamy adekwatną do tego ofertę i zespół najlepszych profesjonalistów z całego kraju" - mówi Tomasz Kobierski, Wiceprezes Zarządu Międzynarodowych Targów Poznańskich.

Rynek targowo-konferencyjny staje się coraz bardziej konkurencyjny. Do wieloletnich graczy rynku targowego dołączają nowi. Nowe obiekty kongresowe wyrastają m.in. w Krakowie czy Gliwicach. Czy rynek targowo-konferencyjny pomieści wszystkich? "Jesteśmy otwarci na współpracę i wymianę doświadczeń. Razem można przecież więcej. Dobra infrastruktura to nie wszystko. Warto by obiektami kongresowo-konferencyjnymi zarządzali sprawdzeni operatorzy za którymi stoją ludzie z ogromnym doświadczeniem, gwarantujący najwyższą jakość świadczonych usług. Do organizacji wydarzeń w Katowicach i zarządzania katowickimi obiektami planujemy zaangażować zespół najlepszych profesjonalistów z całej Polski w tym oczywiście ze Śląska. Nie wyobrażamy sobie by mogło być inaczej. Zależy nam na dobrej współpracy w regionie, znajomości środowiska i potrzeb regionu. Mając w dyspozycji zespół ekspertów, bagaż doświadczeń w organizacji wydarzeń o różnej skali i charakterze oraz przemyślany plan uwzględniający ogromny potencjał Śląska, jesteśmy spokojni o przyszłość turystyki biznesowej w Katowicach"- dodaje Tomasz Kobierski.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com