TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
W sierpniu bieżącego roku rozpoczął się cykl kampanii promujących walory Dolnego Śląska, których organizatorem jest Dolnośląska Organizacja Turystyczna. W akcję zaangażowała się Polska Grupa Uzdrowisk.
reklama
Kolejna edycja kampanii rozpoczęła się 5 listopada i potrwa aż do 1 stycznia 2013 roku. Tym razem partnerami tego wydarzenia będą nie tylko ośrodki Polskiej Grupy Uzdrowisk, ale również hotele należące do spółki Interferie - hotele Malachit oraz Bornit.
- W poprzedniej edycji tej kampanii oferta Polskiej Grupy Uzdrowisk cieszyła się dużym zainteresowaniem. Punkty informacyjne odwiedziło wiele osób, zarówno mieszkańców regionu Dolnego Śląska, jak i turystów, będących przejazdem we Wrocławiu. Wierzę, że najbliższe miesiące pokażą tego efekty, czyli dalszy, dynamiczny wzrost liczby gości w naszych ośrodkach - zarówno w ramach lecznictwa, jak i turystyki uzdrowiskowej. Jednakże największe zainteresowanie wzbudza oferta medical SPA, dostępna we wszystkich naszych uzdrowiskach oraz hotelach. Pod tym względem, staliśmy się poważną konkurencją dla największych ośodków SPA nie tylko w Polsce, ale także w Europie, dzięki temu, że poza standardowymi zabiegami, oferujemy także infrastrukturę leczniczą i rehabilitacyjną, co razem daje znaczącą wartość dodaną do ofert - oznajmił Marcin Chmielewski, Prezes Zarządu, KGHM Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych S.A., właściciela Polskiej Grupy Uzdrowisk oraz spółki Interferie i hotelu Interferie Medical SPA w Świnoujściu.
Podczas kampanii hotele i uzdrowiska będą mieć okazję do zaprezentowania swoich materiałów promocyjnych oraz aktualnych ofert. Miejscem drugiej kampanii będzie Dworzec Główny PKP we Wrocławiu.
Pierwszy etap akcji (od 5 listopada do 30 listopada) obejmie prezentację oferty świąteczno - sylwestrowej. Drugi etap (od 3 grudnia do 1 stycznia 2013) to promocja oferty skierowanej głównie do kobiet: "Wiosenne porządki - przygotuj się w Medical SPA na wiosnę".
© 2025 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami