TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
21 edycja Targów Regionów i Produktów Turystycznych Tour Salon w Poznaniu odbędzie się 20-23 października.
reklama
Targi turystyczne podobnie jak w ubiegłym roku potrwają cztery dni. Dwa pierwsze dni przeznaczone będą dla profesjonalistów, a kolejne dwa dla szerokiej publiczności. Taka formuła gwarantuje wszystkim zgromadzonym skorzystanie z tego, co ich najbardziej interesuje: nawiązania intratnych kontaktów biznesowych, spotkania się z branżą, zobaczenia nowości oraz najnowszych trendów w turystyce.
Szeroki wachlarz branż
Podobnie jak w ubiegłym roku goście natkną się na dobrze znane i lubiane ekspozycje tj. "WySPA Zdrowia" gdzie zaprezentowane zostaną najnowsze oferty obiektów SPA i wellness, uzdrowisk, sanatoriów i hoteli. Będzie tu można porozmawiać ze specjalistami, zobaczyć pokazy różnych technik masażu czy wziąć udział w konkursach z nagrodami. Organizatorzy nie rezygnują także z perełek poprzedniej edycji, wydarzenia takie jak: "Turystyka Biznesowa" - prezentacja obiektów z salami konferencyjnymi, centrów konferencyjnych i sprzętu do ich obsługi oraz "Turystyka Aktywna", czy też ,"Ekspozycja Autokarów" na pewno zajmą ważne miejsce w programie Tour Salonu 2010. Ponadto do programu zostanie wprowadzonych kilka nowości w tym np. Port Lotniczy Tour Salon, czyli ekspozycja lotnisk i przewoźników lotniczych. Tour Salon to miejsce gdzie spotykają się wszystkie polskie i wiele zagranicznych regionów, to promocja produktu turystycznego - zarówno w świadomości Polaków, jak i gości z zagranicy. Każda edycja targów przyciąga także silną reprezentację biur podróży i touroperatorów, przewoźników oraz portali internetowych i wydawnictw.
Na targach merytorycznie
Podczas targów odbędzie się szereg konferencji, spotkań i seminariów m.in.: popularna konferencja sektora Mice, konferencja w ramach nowej przestrzeni specjalnej Port Lotniczy Tour Salon, pakiet konferencji Mazowsza, czyli tegorocznego Regionu Partnerskiego. Nowością będzie konferencja przygotowana przez portal Allegro otowakacje.pl pod intrygującym tytułem: "Jak skutecznie stracić klienta w turystyce". Natomiast "Turystyka LGBT - różne odcienie gejowskich podróży" to kolejna edycja konferencji traktująca o najbardziej zróżnicowanym a zarazem bardzo jednorodnym segmencie przemysłu turystycznego jaki tworzą podróżujący geje i lesbijki.
Biznesowe "swatanie"
Za pośrednictwem wdrożonego przez MTP i cieszącego się rosnącym zainteresowaniem programu Business Planner, tylko podczas poprzedniej edycji umówionych zostało ponad 400 spotkań biznesowych. Business Planner to prosta metoda na zaangażowanie spotkania profesjonalnego zwiedzającego z wystawcą.
Silna i efektywna promocja naszego kraju
Poza możliwościami, które Tour Salon daje wystawcom oraz zwiedzającym, przyczynia się on także do promowania walorów naszego kraju za granicą i tym samym pomaga budować markę i wizerunek Polski, jako miejsca nieskażonego, posiadającego swój wyjątkowy charakter i coraz mocniej plasującego się na turystycznej mapie Europy. Rodzima oferta demonstrowana jest szczególnie silnie na nowatorskich warsztatach turystyki kwalifikowanej Discover Poland. Taka forma promocji cieszy się coraz większą popularnością wśród touroperatorów z zagranicy, co potwierdza wzrost zainteresowania polską ofertą turystyki aktywnej i daje nadzieję na dalsze upowszechnianie się naszego kraju, jako miejsca spędzania wakacji dla odbiorcy wymagającego i szukającego niestandardowych form wypoczynku.
Szyty na miarę najwyższych wymagań - nowy pawilon 6A
Na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich trwa rozbudowa pawilonu 6A. Zakończenie inwestycji planowane jest na drugą połowę 2010. Powierzchnia pawilonu 6A po zakończeniu rozbudowy zwiększy się o ponad 3.600 m2. Tym sposobem powstanie kompleks pawilonów o łącznej powierzchni wystawienniczej 11 tys. m2. Kompleks ten w przyszłości będzie połączony z największym pawilonem wystawienniczym MTP tj. pawilonem 5, którego powierzchnia wystawiennicza wynosi 14,5 tys. m2. Efektem połączenia rozbudowanego pawilonu 6A oraz pawilonu 5 będzie stworzenie przestrzeni wystawienniczej o powierzchni 24,5 tys. m2. Koszt rozbudowy pawilonu 6 A szacowany jest na 30 milionów złotych.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami