TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Magazyn Computerworld podał wyniki konkursu "Best in Cloud". Pretendentów do tytułu oceniano pod względem wykorzystania nowych technologii i zastosowania modelu Cloud Computing.
reklama
LOT doceniono głównie ze względu na ciekawe i trafne zastosowanie nowych technologii podczas budowy aktualnej strony internetowej, oraz wykorzystanie innowacji w procesie przygotowania aplikacji na urządzenia mobilne. Dzięki wprowadzonym rozwiązaniom pasażerowie zyskali szybszy dostęp do informacji, które są obecnie przesyłane sprawnie nawet przy dużej liczbie użytkowników korzystających z systemu jednocześnie.
"To rozwiązanie daje wiele korzyści naszym pasażerom. Teraz w każdej chwili i z każdego miejsca mogą oni m.in. zaplanować podróż sprawdzając rozkład lotów, zarezerwować bilet, odprawić się na rejs i sprawdzić status swojego lotu. I to wszystko wygodnie i szybko - niezależnie od tego jak wielu użytkowników robi to w jednym czasie" - twierdzi Krzysztof Jarosz, z PLL LOT S.A.
Dzięki unowocześnieniu sytemu, pasażerowie mogą korzystać z dostępu do indywidualnego profilu. Logowanie możliwe jest przez konta na Facebook'u, Linkedin czy Google+. Nowe zabezpieczenia mają zapewniać jeszcze lepszą niż dotychczas ochronę danych osobowych.
W finale konkursu, po ocenie dokonanej przez jurorów znalazło się 6 podmiotów. Wśród nich Rainbow Tours, PLL LOT, Trakcja SA, piLab, Concordia Ubezpieczenia oraz Fundacja WWF. Zwycięzcę wskazała publiczność zgromadzona podczas gali, na której finaliści prezentowali wprowadzane przez siebie nowe rozwiązania technologiczne.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami