TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2012-08-13 - Hotelu Vestil Business & Conference wyróżniony

Kapituła Programu "Złoty Standard" przyznała godło "Złoty Standard" dla Hotelu Vestil Business & Conference*** w Piotrkowie Trybunalskim.

reklama

Wyróżnienie "Złoty Standard w Obsłudze Klienta" przyznawane jest firmom spełniającym wymagania dotyczące poziomu jakości obsługi.

Certyfikowane obiekty muszą spełniać wymagania w zakresie między innymi: poziomu komunikacji w językach obcych, dostępności i atrakcyjności oferty promocyjnej czy jakości obsługi. Najlepsze hotele to nie tylko wysoki standard, ale także przyjazna i miła atmosfera.

Celem Projektu Złoty Standard w Obsłudze Klienta jest wdrażanie innowacji i dyfuzji dobrych praktyk w hotelarstwie i gastronomii poprzez audyt oraz doradztwo i certyfikację jakości świadczonych usług potwierdzającą wysoki standard obsługi klienta. Projekt ma za zadanie podniesienie świadomości menedżerów w branży hotelarskiej poprzez budowanie i prezentowanie bazy najlepszych praktyk branżowych.

Trzygwiazdkowy Hotel Vestil położony w Centralnej Polsce posiada 38 komfortowych pokoi, Apartament, Restaurację, Taras Słoneczny na dachu budynku oraz pierwsze w Polsce Łaźnie Piwne. Hotel nieustannie wzbogaca swoją ofertę o coraz to nowsze usługi dla swoich klientów. Niedawno otwarte Centrum Konferencyjne znalazło uznanie wśród organizatorów konferencji, szkoleń i spotkań biznesowych. Wraz z nowym sezonem Hotel Vestil wprowadzi dla swoich Gości bogatą ofertę konferencyjną, bony i programy lojalnościowe dla stałych klientów oraz specjalne menu i promocje w Restauracji.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com